هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ اولترا رایگان نیست؟

0
262

هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ اولترا برای همیشه رایگان نیست و کاربران از ۲۰۲۵ باید برای برخی امکاناتش پول بدهند.همچنین گفته می‌شود برای گلکسی اس ۲۴ اولترا ۷ سال آپدیت نرم افزاری تعریف شده است.

به گزارش کالاسودا ، طبق اطلاعات فاش شده قبل از رونمایی از پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ، برند کره‌ای مانند گوگل پیکسل، ۷ سال آپدیت نرم افزاری را با هدف اطمینان بخشی به علاقه مندانش در نظر گرفته است.

تصاویر جدید جزئیات بیشتری را در مورد به روز رسانی دوربین گلکسی اس 24 اولترا به نمایش می‌گذارد.

اگر تصاویر واقعی هستند، ما به دنبال افزایش ۲ برابری “زوم با کیفیت اپتیکال” هستیم که ممکن است زوم دیجیتال ۲ برابری در بالای دوربین اصلی با زاویه دید عریض و دوربین تله فوتو اپتیکال ۵ برابر باشد.

بهبودهای بیشتری در ویرایش تصویر با قدرت هوش مصنوعی ایجاد خواهد شد.

طبق تصاویر لورفته یک دوچرخه سوار روی یک سطح شیب دار به نمایش درآمده که می‌توان آن را ویرایش کرد تا بالاتر از زندگی واقعی بپرد.

همچنین طبق اطلاعات فاش شده، ویژگی Galaxy AI در «دستگاه‌های گلکسی پشتیبانی‌شده» در دسترس خواهد بود، به این معنی که می‌تواند به سایر پرچم‌داران نیز گسترش یابد، اما تنها تأیید شده است که تا سال ۲۰۲۵ رایگان می‌ماند. پس از آن، سامسونگ احتمالاً راه Google One را در پیش خواهد گرفت که برخی از ویژگی‌ها را برای مشترکینی که پول می‌دهند، قفل می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها