هوش مصنوعی مکالمه چندوجهی You.com علیه مایکروسافت و گوگل

0
54

You.com، یک استارتاپ موتور جستجوی مستقر در سانفرانسیسکو است که امروز  YouChat 2.0 را راه اندازی کرد، یک سیستم جدید “هوش مصنوعی مکالمه چندوجهی” که قادر است تجربه جستجوی اینترنتی را متحول کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، موتور جست و جوی YouChat 2.0 اولین موتور جستجوی وب است که هوش مصنوعی مکالمه ای پیشرفته را با برنامه‌های ساخته شده ترکیب می‌کند و تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

YouChat 2.0 با مدل زبان بزرگ ترکیبی به نام C-A-L (چت، برنامه‌ها و پیوندها) شناخته شده است و می‌تواند با نمودارها، تصاویر، ویدیوها، جداول، نمودارها، متن یا کدها به درخواست‌های کاربر پاسخ دهد.

ریچارد سوچر، یکی از بنیانگذاران و مدیر You.com در مصاحبه با VentureBeat گفت:  این موتور جست و جوی هوشمند تنها با نشان دادن حقایق به شما پاسخ می‌دهد و ما اولین کسی هستیم که آن را به صورت عمومی در جهان عرضه می‌کنیم.

وی در ادامه گفت؛ گوگل تحقیقات باورنکردنی انجام داده و در این بخش بسیار پیشرفت کرده است، اما آنها با تجاوز به حریم خصوصی و نشان دادن تبلیغات در صفحه نتایج جستجو، سالانه 150 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کنند.

هوش مصنوعی مکالمه چندوجهی در You.com تنها یک هفته پس از رونمایی از بازسازی اساسی موتور جستجوی Bing مایکروسافت رونمایی شد.

گوگل نیز هفته گذشته یک سرویس چت به نام Bard را معرفی کرد.

این شرکت از توسعه دهندگان دعوت می‌کند تا برنامه‌ها را به پلتفرم باز آن ارسال کنند و برای ایجاد موتور جستجوی نهایی با یکدیگر همکاری کنند.

YouChat اکنون در دسترس است و در حال حاضر یک میلیون جستجو در روز انجام می‌دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها