هیوندای النترا 2021 به زودی رونمایی می‌شود

0
978

هیوندای النترا 2021 با تکنولوژی جدید، ظاهر کوپه شکل و با پیشرانه‌ی هیبریدی عرضه خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، هیوندای النترا 2021 این موضوع را گوشزد می‌کند که خودروساز کره جنوبی آینده‌ای روشن را برای سدان‌ها می‌بیند؛ زیرا آخرین مدل با ویژگی‌های جدید و استاندارد در حال رونمایی است.

طراحان این خودروساز از سحر و جادو خود برای طراحی Elantra 2021 به عنوان دومین مدل که از زبان طراحی “Sensuous Sportiness” استفاده می‌کند؛ به کار گرفته‌اند. در طراحی آن از خطوط شکسته و زاویه‌دار استفاده شده تا به خودرو یک حجم نواورانه بدهد؛ این خودرو به صورت کوپه 4 درب طراحی شده است.

این خودرو سقفی اسپورت داشته و خریداران قادر خواهند بود تا از چرخ‌های 15، 16 یا 17 اینچی برای آن استفاده کنند. در عقب خودرو، چراغ‌های جدیدی به کار گرفته شده و آرم H شركت است و یك خط گسترده و افقی، به ایجاد عرض بیشتر در پشت بدنه كمك می‌کند و ارتفاع سقف پایین‌تری نیز دارد.

در داخل، طراحان از دو نمایشگر 10.25 اینچی استفاده کرده‌اند؛ یکی برای سرگرمی، دیگری برای ویژگی‌های کاربردی خودرو است.

هیوندای برای اولین بار یک مدل هیبریدی النترا را ارائه می‌دهد و خودروساز انتظار دارد که با هر بار سوخت گیری 50 مایل را طی خواهد کرد. موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری Atkinson  و یک باتری 1.32 کیلووات ساعت با هم کار می‌کنند تا 139 اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر ایجاد کند. مدل 2 لیتری بنزینی نیز با موتور استاندارد 147 اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر، تولید می‌شود، هیوندای فکر می‌کند این مدل Elantra بهترین خودروی اقتصادی از نظر سوخت در کلاس خود است.

این خودرو جمع و جورتر بوده و سبک‌تر است و شتاب بیشتری ایجاد می‌کند.

تولید این خودرو در پایز آینده در کارخانه آلباما این کمپانی آغاز می‌شود و تا اواخر سال جاری میلادی شاهد فروش الانترا 2021 نخواهیم بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها