ورود 3 بازی جدید روی گوگل استیدیا

0
1535

سرویس گمینگ آنلاین و کلود گوگل استیدیا تا الان زیر وعده های بسیاری داده است، اما بالاخره تصمیم به تحقق یکی از این وعده ها گرفته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از verge گوگل آخرین گروه بازی های 2019 را روی این سرویس  شامل Borderlands 3 و Dragon Ball Xenovere 2  عرضه کرد.

از امروز بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint روی این سرویس ارائه می شود. این اولین بازی است که گوگل قول داده بود با استفاده از ویژگی Stream Connect صفحه ی بازی هم تیمی های خود را ببینید و استراتژی خود را بهبود ببخشید.

نکته ای که باید در مورد بازی Borderlands 3 بدانید این است که این نسخه از بازی روی گوگل استیدیا لزوما بهترین نسخه ی آن نیست.

Gearbox، توسعه دهنده ی بازی گفت این نسخه و تمام رفع باگ های آن متعلق به اکتبر است. البته Gearbox همچنین اضافه کرد که این شرکت قصد دارد تا اوایل 2020، این بازی را روی تمام پلتفرم ها همسان سازی و عرضه کند.

قرار بود سرویس گوگل استیدیا به هنگام عرضه فقط چند بازی داشته باشد، اما گوگل به هنگام عرضه ی تعداد را به 22 بازی افزایش داد.

البته امسال این سرویس فقط 4 بازی دیگر دریافت خواهد کرد که 3 بازی Borderlands 3، Dragon Ball و Ghost Recon Breakpoint از 4 تا باقی مانده اند. بازی Darksiders Genesis هم  5 دسامبر عرضه شده بود.

تنها بازی های تایید شده برای استیدیا توسط گوگل در سال 2020، 4 بازی Doom Eternal، Cyberpunk 2077، Gods and Monsters و Watch Dogs: Legion هستند که هنوز هیچ کدام از آنها هیچ تاریخ تایید شده ای ندارند.

البته برخی هواداران نگران بودند که چرا تریلر های Doom و Cyberpunk جدید هیچ اشاره ای به پلتفرم استدیا نکردند و باید منتظر اخبار رسمی از سوی گوگل در این زمینه باشیم.

هر دو بازی Borderlands 3 و Ghost Recon Breakpoint به هنگام عرضه تخفیف خواهند خورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها