ویروس کرونا فروش پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در کره جنوبی را افزایش داد

0
187

ویروس کرونا حالا به یک دغدغه جهانی تبدیل شده و خیلی از دولت‌ها برای اینکه کنترلی روی گسترش این بیماری داشته باشند، بعضی از شهرها را قرنطینه کردند.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، در نتیجه این اتفاق حالا مردم مجبورند سرگرمی‌هایشان را به درون خانه‌ محدود کنند و آنطور که گزارشات نشان می‌دهند، مردم کره جنوبی کنسول‌های خانگی را به عنوان یک گزینه در این وضعیت انتخاب کرده‌اند.

با توجه به گزارش وب‌سایت کره‌ای Nate فروش پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در چند هفته گذشته با افزایش فروش مواجه شده و هرچند رقم دقیقی در دسترس نیست اما این افزایش فروش آن‌قدر زیاد بوده که تفاوتی در آمارها به وجود بیاورد. این اولین بار نیست که کرونا افزایشِ فروشِ یک محصول سرگرمی را در پی دارد.

تاثیر کرونا

ماه گذشته و زمانی که هنوز کرونا تا این اندازه در سراسر دنیا پخش نشده بود، فیلم‌هایی با موضوع بیماری‌های جهانی به محبوبیت بیشتری رسیدند. از طرفی دانیال احمد، تحلیل گر بازار چین، در یکی از توییت‌هایش گفت که فروش بعضی از بازی‌های چینی در پی شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و انگار بعضی‌ها وقت بیشتری را حالا پای بازی‌ها می‌گذرانند. در خود ایران نیز آمارها نشان می‌دهند که همزمان با خانه‌نشینی مردم، آمار تماشای انیمیشن در فیلیمو افزایش یافت.

البته با وجود این افزایش فروشِ پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در کره جنوبی، تحلیل گران پیشبینی کرده‌اند به‌خاطر ویروس کرونا نینتندو سوییچ با کمبود موجودی مواجه شود. همین اتفاق ممکن است برای کنسول‌های نسل بعد هم بیافتد و اگر عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عقب افتاد، نباید تعجب کنیم. هرچند AMD چند روز پیش دوباره اطمینان داد که کنسول‌ها به تعطیلات امسال می‌رسند و خبری از تاخیر نخواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها