ویژگی‌های مورد انتظار در نسخهٔ iOS 17 اپل

0
77

اپل با اینکه روی نسخهٔ جدید iOS 17 کار می‌کند؛ اما همچنان به به iOS 16  آپدیت‌هایی را اضافه خواهد کرد. ممکن است به‌روزرسانی‌های 16.4 را دریافت کرده باشید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، به روز رسانی جدید همه چیز را بازنویسی کرده و با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. مثلاً ارتقاهایی در سیستم عامل و برنامه‌های شخص اول وجود دارد.

تاریخ انتشار اپل iOS 17

تاریخ انتشار iOS 17 در ماه سپتامبر است. این سیستم عامل با سری آیفون 15 عرضه می‌شود. اما در ماه ژوئن در WWDC رونمایی خواهد شد.

پس از WWDC، دو نسخه بتا مانند نسخه عمومی و پیش نمایش توسعه دهندگان منتشر می‌شود و پس از دو ماه از زمان رونمایی، برای استفاده عمومی در دسترس است.

ویژگی‌های مورد انتظار  IOS 17

در این نسخه هیچ افزودنی مهمی وجود ندارد، اما به‌روزرسانی‌های جزئی مانند ارتقای صفحه اصلی یا صفحه قفل و … مشاهده خواهد شد.

اپل روی هدست AR/VR خود کار می‌کند، بنابراین توجه اش بر روی بخش دیگری است.

سوپر سیری

اپل اولین شرکتی بود که کنترل صوتی را به گوشی اضافه کرد. حالا که فناوری هوش مصنوعی دنیا را تسخیر کرده؛ زمان آن است که اپل وارد آن شود. چت بات مجهز به GPT که با سیری در iOS 17  قرار می‌گیرد بدون شک شما را هیجان زده می‌کند.

اعلان‌های بهبود یافته

سال‌ها است که اپل نوتیفیکیشن‌های iOS را به روز می‌کند؛ زیرا به ارتقای زیادی نیاز دارد.

پشتیبانی RCS

Rich Communication Services (RCS) RCS در iOS 17 ، پیام رسان‌های اپل را به پیام رسان مدرن مانند فیس بوک یا iMessage تبدیل می‌کند.

پیام رسان قدیمی اپل آپشن‌هایی مانند تایپ کردن، ارسال فایل‌های بزرگ، دریافت رسید و .. را نداشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها