ویژگی لمس از کنار گوشی در هواوی میت 40 برای مدیریت دوربین

0
612

هواوی در گوشی Mate 40 از لمس از پهلو برای مدیریت دوربین بهره می‌برد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، لمس از کناره گوشی روی میت 40 بر اساس نمایشگر کاملا خمیده شکل گرفته و جالب به نظر می‌رسد.

قابلیت جدید در تصویر زیر به خوبی پیداست که نشان می‌دهد نمایشگر کاملا به سوی دو طرف حاشیه و لبه‌های گوشی وسعت پیدا کرده و دکمه‌های مجازی برای هدایت و مدیریت دوربین در همین قسمت تعریف شده است.

در واقع رابط دوربین Side-Touch به کاربر امکاناتی مانند دکمه شاتر، تنظیم تعادل تصویری، انتخاب حالت دوربین و سایر عملکردهای دوربین را می‌دهد.

این ابداع توسط هواوی در ژوئن 2019 در دفتر مالکیت معنوی چین CNIPA به ثبت رسید و اکنون مشخص شده است که روی هواوی میت 40 نصب و اجرا خواهد شد.

نکته قابل توجه بعدی اینکه لنز در عقب گوشی به صورت سنتی دیده نمی‌شود و ظاهرا هواوی از فناوری محو لنز {مانند آنچه در OnePlus Concept One استفاده شده} استفاده خواهد کرد.

گوشی سری میت 40 پاییز خواهد آمدکه به گفته لودهنده معروف، rodent950 چیپست نسل بعدی هواوی به نام Kirin 1000 روی میت 40 نصب خواهد شد.

این تراشه 5 نانومتری را تراشه سازی تایوانی TSMC برای هواوی ساخته است که نام رمزی Baltimore را یدک می‌کشد و از پردازنده Cortex A78 بهره می‌برد.

هواوی قرار است Mate 40 و Mate 40 Pro و +Mate 40 Pro را راهی بازار کند و قریب به یقین ادیشن پورشه دیزاین نیز مبتنی بر +Mate 40 Pro خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها