پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی کاربران را شگفت زده می کند

0
418

پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی با سرعت شارژ خیره کننده در کنار پرچمداران هواوی رونمایی شد. این پاوربانک بسیار جذاب قیمتی در حدود 111 دلار و در مقایسه با پاوربانک های معمولی قیمت بسیار بالاتر دارد. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که پاربانک های موجود در بازار با پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی قابل قیاس نیستند.

پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی چه محصولاتی را شارژ می کند؟

پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی بر اساس اخبار موجود می تواند لپ تاپ و حتی نینتندو سوییچ را در کنار گوشی های هوشمند این برند پرطرفدار شارژ کند. بر اساس اخبار موجود این پاور بانک حرفه ای خروجی 40 واتی دارد و با سرعت بسیار بالا می تواند گوشی ها و محصولات هوشمند را شارژ کند. بر اساس ادعای مدیران هواوی پاوربانک 12 هزار میلی آمپری این کمپانی برای شارژ کامل به مدت زمانی در حدود 134 دقیقه نیاز دارد. مدت زمان شارژ شدن این محصول خیره کننده نیست و می توانستیم انتظار بالاتری از کمپانی هواوی داشته باشیم اما ب این وجود سرعت آن در مقایسه با رقبای خود شرایط خوبی دارد.
نکته جالب توجه در مورد پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی این موضوع است که این محصول می تواند 70 درصد شارژ باتری گوشی هوشمند پی 30 پرو را در مدت زمان 30 دقیقه شارژ کند. لازم به ذکر است که این محصول دارای باتری 4200 میلی آمپری است.
پاوربانک 12 هزار میلی آمپری هواوی وزنی در حدود 227 گرم دارد و از جنس لیتیوم-اکسید کبالت ساخته شده است. این پاوربانک دارای خروجی های USB-A و USB-C است و در رنگ های سفید و آبی روانه بازار فروش می شود

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها