پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی ؛ مناسب برای شارژ کردن لپ تاپ ها

0
473
پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی ؛ مناسب برای شارژ کردن لپ تاپ ها

پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی با نام Mi Power bank 3 Pro روانه بازار فروش شده است، مدتی پیش این پاوربان قدرتمند وارد بازار فروش شد و توانست فروش بسیار خوبی را برای این کمپانی مشهور چینی به وجود آورد. این پاوربانک جذاب از شارژ سریع دو حالته 45 وات بهره می برد.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی چه قابلیت هایی دارد؟

محصول جدید شیائومی در مقایسه با مدل 10 هزار میلی آمپری این محصول دارای سه پورت شارژ است و دو پورت USB-A همراه با یک پورت USB Type-C وجود دارد. پورت تایپ سی می تواند ورودی و خروجی 15 ولت و 45 وات را برای کاربران به همراه آورد. در کنار این پورت، پورت های قدیمی هم رویت می شود و حداکثر خروجی 18 وات را برای کاربران فراهم می کند. اگر قصد اطلاع از قدرت پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی را دارید باید این موضوع را در نظر بگیرید که این محصول می تواند تعدادی از لپ‌تاپ‌ها از جمله برخی از مدل‌های Macbook Pro و مک بوک Air و مدل‌های Matebook Huawei را از طریق پورت تایپ سی شارژ کند.

هنگامی که هر دو پورت USB-A در حال استفاده هستند، حداکثر خروجی هر پورت تا ۱۵ وات را خواهید داشت. این موضوع را در نظر بگیرید که این پاوربانک از شارژ کردن دستگاه‌های دیگر هنگامی که خودش شارژ می‌شود پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی از پلاستیک ABS ساخته شده است و دارای ظاهری براق و سرامیک است. ویژگی‌های دیگر Mi Power bank 3 Pro پشتیبانی از حالت کم پاور برای پشتیبانی از گجت‌های پوشیدنی هوشمند و حفاظت ۹ لایه تراشه مدار است.این محصول قیمتی در حدود 29 دلار قیمت دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها