پایان کار 1818 در مخابرات

0
228
پایان کار 1818 در مخابرات

سامانه 1818 که به صورت تلفنی امکان پرداخت قبوض را به ایرانی ها می داد قرار است به زودی به کار خود پایان دهد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سامانه 1818 از مدت ها قبل از سوی شرکت مخابرات ایران به منظور پرداخت قبوض با استفاده از تلفن ثابت راه اندازی شد و در این مدت  نیز مورد استقبال از سوی شهروندان قرار گرفت.

اما حالا گویی یک سامانه جدید قرار است جای آن را بگیرد و 1818 جای خود را به 2000 بدهد. از این پس مشتریان تلفن ثابت می‌توانند برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس حاصل کنند.

سامانه 2000 هر گونه مراجعه کاربران به بانک و یا خودپرداز برای پرداخت قبوض تلفن ثابت را از میان می برد و تمام مشترکین می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، به‌ راحتی و در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض مصرفی خود اقدام و از همین طریق هزینه مورد نظر را پرداخت کنند.

این سامانه از نظر سرعت پاسخ دهی و همچنین ارایه خدمات به مشتریان از سامانه 1818 کاملتر است. البته سامانه 2000 از سال 92 طراحی شده و ایده آن جدید نیست. علاوه براین شرکت مخابرات در برخی از استان ها نیز از سال 96 دست به اجرای طرح 2000 زده و به دلیل موفقیت آن و همچنین برتری برخی از قسمت ها و کارایی هایش به سامانه 1818 شرکت مخابرات ایران تصمیم گرفته تا این سامانه را جایگزین آن سیستم قبلی کند.

این سامانه در استان های مختلف به صورت انفرادی و تک تک اجرا می شده و در طرح جدید شرکت مخابرات ایران در آینده ای نزدیک به صورت همسان در سراسر کشور اجرا خواهد شد. از این پس مخابرات هیچ استانی دیگر دسترسی به سامانه 1818 نخواهد داشت و این سامانه در حال حاضر روزهای آخر عمر خود را می گذراند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها