با 2 پخش کننده ویدئو قدرتمند و پرطرفدار آشنا شوید

0
331
با 2 پخش کننده ویدئو قدرتمند و پرطرفدار آشنا شوید

انتخاب یک پخش کننده ویدئو قدرتمند برای ویندوز بسیار کار دشواری است، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد از این رو انتخاب یک اپلیکیشن قدرتمند می تواند بسیاری از نیاز های شما را در این بخش برطرف کند.

پخش کننده ویدئو در ویندوز به صورت پیش فرض مدیا پلیر ویندوز است که بسیاری از فرمت ها را پشتیبانی نمی کند و باید برای کارهای روزمره خود یک اپلیکیشن قدرتمند را در نظر گرفت. در این بخش قصد داریم به معرفی یک نرم افزار قدرتمند بپردازیم که از دید بسیاری از کاربران یک اپلیکیشن قدرتمند و همه فن حریف به شمار می رود.

VLC Media Player ؛ پخش کننده ویدئو قدرتمند و جذاب

این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دارد که می تواند تمام نیاز های کاربرن عادی تا حرفه ای از جمله پشتیبانی از فرمت های 360 درجه و فیلم های 8k را پشتیبانی کند. این نرم افزار تمام خروجی های مرود نیاز شما را دارد و می توانید از به پخش فایل های مورد نیاز خود از طریق حافظه داخلی، ویدئو ها آنلاین و همچنین دی وی دی ها بپردازید.در کنار این موارد با استفاده از VLC Media Player می توانید به پخش فایل های فشرده شده بپردازید.

پخش کننده ویدئو قدرتمند VLC Media Player دارای کنترل بسیار جذابی است، این نرم افزار با یک کنترلر حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد و بدون شک در هنگام مشاهده فیلم بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار می دهد.VLC Media Player ؛ پخش کننده ویدئو قدرتمند و جذاب

نرم افزار 5k Player

این نرم افزار قدرتمند را باید یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند دانست. این نرم افزار قابلیت پخش فایل های ویدئویی از حافظه داخلی دستگاه، پخش استریم ها و همچنین رادیو را در اختیار شما قرار می دهد. اگر محموعه بسیار بزرگی از فایل ها و فیلم ها در ویندوز خود داشته باشید می تواند از طریق این اپلیکیشن به تمام آن ها دسترسی بسیار ساده ای پیدا کنید.

نرم افزار 5k Player به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و از این رو شاهد تبلیغاتی هستیم که در هنگام اجرای ویدئو در اختیار شما قرار می گیرد، اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده نباشد می توانید از این اپلیکیشن قدرتمند استفاده کنید.نرم افزار 5k Player ، پخش کننده ویدئو قدرتمند و جذاب

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها