پرداخت مقالاتتان را فیس بوک دنبال خواهد کرد!

0
380
پرداخت مقالاتتان را فیس بوک دنبال خواهد کرد!

در حال حاضر فیس بوک با ناشرانی چون :
و…The Economist، The Washington Post،  The Boston Globe
برای آزمایش روش هایی است، که کاربران خود را در انتشار مقاله هایشان یاری برساند.
مدیران فیس بوک طی انتشار پستی در وبلاگ اعلام کردند در صدد راهی هستند که مردم را قادر بسازد که تا ده مقاله را به صورت رایگان از طریق ویژگی های مقالات فوری شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.
در این روش آزمایشی ، پس از انتشار مقاله و قرار دادن آن ، امکان خوانش برای همگان صورت بگیرد ، معامله در وب سایت ناشر انجام شود و اطلاعات مشترکین خود را حفظ کند.
در ماه ژانویه، گروه ناشران اتحادیه News Media Alliance  به کنگره رفت و اجازه داد تا سهم بازار از فیس بوک و گوگل را دوباره جمع آوری کند ، به دلیل خطر بیش از حد سلطه ، قوانین ضد انحصار معمولا مانع از تشکیل چنین اتحاد هایی میشود، اما گروه به دنبال معافیت بود.
فیس بوک ، غول رسانه های اجتماعی ، در ماه ژانویه، پروژه ی روزنامه نگاری فیس بوک را برای ایجاد پروژه های خبری و همچنین بررسی اینکه ناشران بتوانند، از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی کنند را راه اندازی کرد.
در اوایل سال جاری، بسیاری از ناشران اشتراک ها را به عنوان اولویت اول شناختند، بنابراین فیس بوک با یک گروه متشکل از شرکا کار کرد تا طراحی، تدوین و توسعه یک آزمون مناسب برای انواع مختلف مدل های خبری را ارائه کند.
گزارش های منتشر شده از جانب برخی از ناشران برجسته، از جمله وال استریت ژورنال و مالی تایمزآمده است که  در آزمایش اشتراک گذاری مقالات شرکت نمی کنند ، در نتیجه فیس بوک به آنها اجازه دسترسی به داده های خوانندگان را تا زمانی که آنها در پروژه شرکت نکنند، را نخواهد داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها