پردازنده اسنپدراگون 215 با پشتیبانی از دوربین دوگانه رونمایی شد

0
208
پردازنده اسنپدراگون 215 با پشتیبانی از دوربین دوگانه رونمایی شد

پردازنده اسنپدراگون 215 جدیدترین محصول کمپانی کوالکام به شمار می رود. این پردازنده را باید به نوعی جایگزین اسنپدراگون 212 دانست. این پردازنده در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است.

کمپانی کوالکام که به نوعی بزرگترین شرکت سازنده تولید پردازنده به شمار می رود این پردازنده را رونمایی کرده است، این پردازنده 64 بیتی پردازنده گرافیکی سریعتری دارد و همچنین از دوربین های دوگانه پشتیبانی می کند.

پردازنده اسنپدراگون 215 حدود 50 درصد سریع تر از نسخه قبلی است

پردازنده اسنپدراگون 215 حدود 50 درصد سریع تر از نسخه قبلی است

این پردازنده بر مبنای معماری 28 نانومتری مانند نسخه اسنپدراگون 212 توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پردازنده جدید 4 هسته ای Cortex-A53 فرکانس 1.3 گیگاهزتری دارد و برخلاف پردازنده نسخه قبلی که Cortex-A7 بود شرایط بهتری ایجاد می کند. این پردازنده را باید 50 درصد سریعتر از چیپست نسخه قبلی دانست.

با توجه به اینکه اسنپدراگون 212 نسخه 32 بیتی به شمار می رفت این محصول را باید یک پیشرفت بسیار خوب در نظر گرفت. چیپست جدید همچنین دارای گرافیک Adreno 308 است که همان GPU پردازنده اسنپدراگون 425 است. کوالکام ادعا می کند این پردازنده گرافیکی در مقایسه با نسخه قبلی 28 درصد بهبود پیدا کرده است.

در کنار این موضوع پردازنده اسنپدراگون 215 با یک dual ISP روانه بازار می شود که اولین پردازنده در میان محصولات این سری به شمار می رود، این ویژگی به بهبود بخش دوربین کمک بسیاری می کند. پردازنده اسنپدراگون 215 می تواند یک لنز 13 مگاپیکسلی یا دو لنز 8 مگاپیکسلی را پشتیبانی کند، در این نسخه شما می توانید لنز تله فوتو یا عمق تصویر داشته باشید. همچنین قابلیت فیلم برداری به صورت فول اچ دی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در کنار موارد یاد شده این پردازنده از کیفیت صفحه نمایش اچ دی با نسبت تصویر 19 به 9 پشتیبانی می کند و شرایط خوبی را ایجاد می کند، توجه داشته باشید که تنها نقطه ضعف این محصول را باید پشتیبانی از فناوری شارژ نسخه اول دانست که قابلیت شارژ سریع تا 10 وات را دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها