پردازنده کایرین 810 قوی ترین پردازنده گوشی های میان رده اعلام شد

0
1052
پردازنده کایرین 810 قوی ترین پردازنده گوشی های میان رده اعلام شد

پردازنده کایرین 810 که مدتی پیش همراه با گوشی هوشمند نوا 5 رونمایی شد را باید جدید ترین پردازنده هواوی دانست، به تازگی این پردازنده در بنچمارک آنتوتو مورد بررسی قرار گرفته و قدرت بالای این پردازنده به خوبی در مقایسه با رقبا نمایش داده شده است.

کمپانی هواوی بخش گسترده ای از گوشی های موبایل هواوی و آنر را با پردازنده های هایسیلیکون کایرین روانه بازار می کند، جدید ترین محصول این شرکن کایرین 810 است که در ماه های آینده روی گوشی های هوشمند بیشتری از این کمپانی مورد بررسی قرار می گیرد.

مقایسه پردازنده کایرین 810 با اسنپدراگون 710

مقایسه پردازنده کایرین 810 با اسنپدراگون 710

در تصویر زیر همانطور که مشاهده می کنید این پردازنده جدید هواوی با کایرین 710( نسل قبلی چیست های میان رده هواوی) و همچنین اسنپدراگون 730 مورد مقایسه قرار گرفته و به خوبی توانسته پیشرفت هواوی را به رخ بکشاند. در حال حاضر این دو پردازنده را باید قدرتمند ترین پردازنده های میان رده موجود در بازار جهانی تا قبل از کایرین 810 دانست، البته در نظر داشته باشید که پردازنده های کایرین تنها در گوشی های کمپانی هواوی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این آزمایش کایرین 810 توانست امتیاز بسیار خوب 237 هزار را کسب کند، این پردازنده 13 درصد قوی تر از میانگین امتیازهای اسنپدراگون 730 است، نماینده کمپانی کوالکام امتیازی در حدود 210 هزار کسب کرده و این پردازنده جدید حدود 70 درصد نیز از کایرین 710 قدرتمند تر است.

در بخش پردازنده گرافیکی نیز شرایط جالب توجه است و حدود 25 درصد از اسنپدراگون 730 و همچنین سه برابر بهتر از کایرین 710 است. حال باید منتظر خبر هایی بیشتری در مورد این پردازنده قدرتمند باشیم، انتظار می رود مطابق هر سال هواوی بیشتر میان رده های خود را با همین پردازنده وارد بازار فروش کند و باید دید در صورتی که هواوی سیستم عامل اندروید را روی گوشی های جدید خود را با اندروید ادامه دهد، چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها