پرفروش‌ترین خودرو کادیلاک یک سدان است

0
493

در حالی که گرایش روز افزون مردم به خرید کراس اوور ادامه دارد، برخی برندها مانند کادیلاک با فروش سدان زنده هستند.

به گزارش کالاسودا، اگرچه سدان‌ها مانند گذشته محبوب نیستند اما فروش جهانی کادیلاک مدل CT5 خلاف این روند است.

اگرچه عموم مردم اکنون کزاس اوور و شاسی بلند را به سواری سدان ترجیح می‌دهند اما CT5 استقامت در فروش سدان را به دو دلیل بازار چین و آمریکا نشان می‌دهد.

جان راث معاون جهانی کادیلاک در کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان کرد تحویل پرقدرت جهانی عامل موفقیت در فروش CT5 بوده است.

گفتنی است موفقیت این مدل نتیجه افت فروش در مدل‌های دیگر نیست. فروش کلی این برند تنها در ایالات متحده تقریباً بیش از ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

راث خاطرنشان کرد موفقیت CT5 یک نتیجه منحصر به فرد از ذائقه بازار چین برای سدان‌ها نیست. با این حال، هنگامی که ما در مورد شکست فروش جهانی جویا شدیم، سخنگوی این خودروساز گفت: “ما اطلاعات فروش را در مناطق جهانی خود منتشر نمی‌کنیم” و “چین بزرگترین بازار CT5 ما است و حدود ۲۰ درصد از فروش CT5 از بازار شمال {آمریکا}می‌آید.

در ایالات متحده، تحویل این خودرو در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۷ درصد افزایش یافت و به ۱۸۵۹۳ دستگاه رسید که پس از لیریک تمام برقی، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

تنها سدان احتراق داخلی دیگری که هنوز توسط کادیلاک به فروش می‌رسد، CT4 است که سال را به خوبی سپری نکرد و تحویل در آمریکای شمالی حدود ۱.۴ درصد کاهش یافت و به ۹۱۴۴ دستگاه رسید.

به همین دلیل است که CT5 گل سرسبد شده است در حالی که CT4 این طور نشد.

سرنوشت سدان جمع و جور Caddy برای مقابله با سری ۳ نامشخص است.

مایه شرمساری خواهد بود که دیگر سدان تولید نکنیم اما برندهایی مانند فورد به طور کامل سدان‌ها را حذف کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که در چند سال آینده، تنها برای یک سدان ICE در خط تولید کادیلاک وجود داشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها