پرفروش ترین بازی های تاریخ  کنسول های بازی نسل هشتمی مشخص شدند

0
1985
پرفروش ترین بازی های تاریخ  کنسول های بازی نسل هشتمی مشخص شدند

پرفروش ترین بازی های تاریخ  کنسول های بازی نسل هشتمی مشخص شدندکالاسودا- پرفروش ترین بازی های تاریخ  کنسول های بازی مشخص شدند. موسسه تحقیقاتی و آماری NPD خبری را منتشر کرده که پرفروش تارین بازی های تاریخ کنسول ها را بررسی و معرفی می کند. جای تعجب نیست که در هر دو کنسول بازی Grand Theft Auto V در صدر قرار گرفته باشد.

کنسول های نسل هشتمی در حال حاضر تقریبا به آخر مسیر خود قرار دارد و در سال های آینده شاهد عرضه کنسول های نسل جدید تر هستیم. حال موسسه تحقیقاتی و آماری NPD اقدامی جالب انجام داده و بر اساس فروش دلاری پرفروش ترین محصولات تاریخ را اعلام کرده است. در این میان بازی های Call Of Duty فروش های بسیار خوبی را داشته اند و به نوعی دلیل پرطرفدار بودن این سری بازی ها در این بخش کاملا مشخص است.

در سال های اخیر تقریبا کمپانی های سازنده بازی های رایانه ایی تمام تلاش خود را انجام داده اند تا بتوانند فروش خوبی را به دست آورند. البته در این میان دو بازی را نمی توان در میان پرفروش ترین بازی های رایانه ایی قرار داد و آن هم عناوین فوتبالی است. دو بازی مشهور پی ای اس و فیفا به دلیل عرضه سالیانه نتوانستند در این رده بندی قرار گیرند زیرا یک عنوان مانند بلک آپس 3 همراه مورد استقبال کاربران قرار می گیرد اما بازی فیفا 17 در حال حاضر مورد توجه کاربران نخواهد بود.

حال قصد داریم به بررسی ده بازی پرفروش بازی پلی استیشن چهار بپردازیم:

  1. Grand Theft Auto V
  2. Call of Duty: WWII
  3. Call of Duty Black Ops III
  4. Call of Duty Infinite Warfare
  5. NBA 2K18
  6. Battlefield 1
  7. God of War
  8. Star Wars Battlefront
  9. Call of Duty: Advanced Warfare
  10. NBA 2K17

بدون شک در این لیست جای بسیاری از بازی های انحصاری مانند آنچارتد خالی است اما به هر حال برای این کنسول ارزشمند بازی های بسیار شگفت انگیزی وجود دارد که تنها 10 عنوان در این لیست قرار گرفته است.

پرفروش ترین بازی های تاریخ  کنسول های بازی نسل هشتمی مشخص شدند

در بخش کنسول بازی ایکس باکس وان نیز بازی های GTA و Call Of Duty فروش های بسیار زیادی را برای این برند به همراه داشته اند. حال قصد داریم به مشاهده 10 عنوان برتر بپردازیم:

  1. Grand Theft Auto V
  2. Call of Duty: WWII
  3. Call of Duty Black Ops III
  4. Call of Duty Infinite Warfare
  5. Battlefield 1
  6. Star Wars Battlefront
  7. Call of Duty: Advanced Warfare
  8. Halo 5: Guardians
  9. Destiny 2
  10. Fallout 4

نظر شما در مورد عناوین یاد شده چیست؟آیا تجربه بازی های یاد شده را دارید؟ از نظر شما کدام بازی برترین عنوان کنسول های بازی در ابتدا تا کنون است؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها