بررسی پرفروش ترین برندهای موبایل در سه ماهه چهارم سال 2018

0
324
بررسی پرفروش ترین برندهای موبایل در سه ماهه چهارم سال 2018

فروش گوشی های سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2018 اخبار نگران کننده ای به همراه دارد. به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می دهد هواوی در میان سه برند اول، فروش خوبی را به دست آورده است و قصد دارد به سرعت خود را به رتبه اول پرفروش ترین برندهای موبایل نزدیک کند.

موسسه تحقیقاتی IDC و Counterpoint و تحلیلگران بازار گوشی ‌های هوشمند تعداد فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2018 را اعلام کردند. بر اساس این اخبار، کمپانی اپل افت بسیار زیادی داشته و حدود 408 میلیون و 400 هزار گوشی موبایل به فروش رسانده است. این آمار رشد یک درصدی فروش این کمپانی را نسبت به سه ماه قبل نشان می دهد.

سامسونگ همچنان اول است

بر اساس اخبار منتشر شده، کمپانی سامسونگ با اقتدار رتبه اول خود را در میان پرفروش ترین برندهای موبایل حفظ کرده است و توانسته حدود 17.3درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. از این رو می توان گفت سامسونگ حدود 71 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است که رقمی قابل توجه خواهد بود. البته این موضوع از جهاتی ناراحت کننده است و آن هم نگاهی به آمار گذشته این کمپانی خوش نام است. سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2017 سه میلیون گوشی هوشمند بیشتری به فروش رسانده بود و نزدیک به 18.2درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.پرفروش ترین برندهای موبایل

اپل رتبه دوم را در اختیار دارد

رتبه دوم در فروش سه ماهه سوم سال 2018 در اختیار کمپانی اپل است. اپل را باید گران ترین برند در میان پرفروش ترین برندهای موبایل دانست. این کمپانی در سه ماهه چهارم سال، شرایط خوبی نداشت و بر اساس اخبار موجود، 64 میلیون گوشی هوشمند فروخته که حدود 9 میلیون فروش کمتری در مقایسه با سامسونگ داشته است؛ یقینا این میزان فروش، رقم بالایی برای این برند نخواهد بود. این آمار ضعیف ترین آمار فروش اپل در چند سال اخیر بوده است و آمار ناامیدکننده ای محسوب می شود که چنانچه این کمپانی تغییراتی در رویه خود ایجاد نکند، با مشکلات جدی تری رو به رو خواهد شد.

رده سوم پرفروش ترین برندهای موبایل متعلق به برند هواوی است. این کمپانی مشهور شرایط بسیار جالب توجهی دارد و توانسته است در سه ماهه چهارم سال 2018، حدود 60 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده و فاصله خود را با سامسونگ به 10 میلیون گوشی هوشمند برساند. کم شدن این فاصله زنگ خطری برای هر دو برند یاد شده است. هواوی در سه ماهه چهارم سال 2018 فروش خود را به 14.8درصد رسانده که حدود 4درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال قبل پیشرفت داشته است.پرفروش ترین برندهای موبایل

پس از این سه برند، در میان پرفروش ترین برندهای موبایل برندهای شیائومی و اوپو رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش ترین برندهای موبایل را به خود اختصاص داده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها