با پرفروش ترین گوشی های هوشمند میان رده آشنا شوید

0
1885
با پرفروش ترین گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران آشنا شوید

با پرفروش ترین گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران آشنا شویدکالاسودا- در حال حاضر برخی از گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران وجود دارد. این گوشی های هوشمند با وجود گران شدن گوشی های موبایل همچنان فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند و برترین انتخاب های کاربران محسوب می شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی سه گوشی هوشمند بپردازیم.

گوشی هوشمند Mate 10 Lite

این گوشی هوشمند بدون شک پرفروش ترین موبایل هوآوی در سال گذشته محسوب می شود. هوآوی با استفاده از پرطرفدار بودن سری میت خود توانست شرایط جالبی را برای کاربران به همراه آورد. Mate 10 Lite در میان گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ویژگی های جالبی از جمله دو لنز دوربین سلفی را برای کاربران به همراه دارد و با توجه به پردازنده کایرین 659 تمام نیاز های کاربران را به بهترین شکل برطرف می کند. این گوشی هوشمند شباهت بسیار زیادی به آنر هفت ایکس این برند دارد و نقطه قوت این محصول را باید لنز دوربین سلفی در مقایسه با همتای دیگر خود دانست.

با پرفروش ترین گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران آشنا شوید

لینک خرید گوشی هوشمند Mate 10 Lite  با گارانتی رسمی از وب سایت فروش چلچله

گوشی هوشمند P Smart

در میان گوشی های هوشمند هوآوی این موبایل قدرتمند کمی خاص تر از محصولات دیگر خواهد بود. گوشی هوشمند P Smart از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است و بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یک گوشی هوشمند با ابعاد مناسب را دارند این موبایل را برترین انتخاب موجود در بازار ایران انتخاب می کنند. گوشی هوشمند P Smart در بخش پردازنده مشابه میت 20 لایت هواوی است اما به دلیل عرضه این محصول با اندروید هشت شرایط جالب توجهی را برای کاربران ایجاد می کند. گوشی هوشمند P Smart برای افرادی که علاقه مند به استفاده از یک گوشی هوشمند پرسرعت هستند نیز می تواند انتخاب خوبی در نظر گرفته شود.

با پرفروش ترین گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران آشنا شوید

لینک خرید گوشی هوشمند P Smart با گارانتی رسمی از وب سایت فروش چلچله

گوشی هوشمند Honor 7C

میان رده سری آنر هوآوی در بازار ایران نیز مانند بسیاری از کشور های جهان پرفروش است. اگر قصد داشته باشیم یک موبایل مقرون به صرف را در میان گوشی هوشمند بازار موبایل ایران انتخاب کنیم این گوشی هوشمند می تواند یک خرید بسیار قدرتمند تر در مقایسه با برند های رقیب در نظر گرفته شود. این گوشی هوشمند یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های گوشی های میان رده بازار موبایل محسوب می شود.

با پرفروش ترین گوشی های هوشمند هوآوی در بازار ایران آشنا شوید

لینک خرید گوشی هوشمند Honor 7C با گارانتی رسمی از وب سایت فروش چلچله

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها