پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورند

0
4141
پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورند

پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورندکالاسودا- پس از مدت ها پرچمداران جدید هوآوی رونمایی شدند. در سال جاری بدون شک هوآوی برترین سال حضور خود در بازار جهانی موبایل را گذراند و با قرار گرفتن در رتبه دومین برند پرفروش جهان مزد زحمات خود را نیز گرفت. این کمپانی چینی قدرتمند امروز پرچمداران خود را معرفی کرد و به زودی باید شاهد عرضه این موبایل قدرتمند به صورت جهانی باشیم. هوآوی در این مراسم از چهار گوشی هوشمند و یک ساعت هوشمند منحصر به فرد رونمایی کرد که قصد داریم به بررسی موبایل ها و ویژگی های هرکدام از آن ها بپردازیم:

Huawei Mate 20 Pro ؛ پرچمداری که برندی توان رقابت با آن را ندارد

این گوشی هوشمند بر طبق شواهد موجود کاملترین موبایل در میان پرچمداران جدید هوآوی است. این کمپانی چینی در تمام بخش ها شرایط بسیار خوبی را برای موبایل 1049 یورویی خود در نظر گرفته است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای لبه های خمیده است و این شرکت چینی از پنل های آمولد استفاده کرده است. میت 20 پرو دارای رزولوشن صفحه QHD پلاس است و نکته جالب توجه این گوشی هوشمند نسبت تصویر 19.5 به 9 خواهد بود. هوآوی محصول جدید خود را با HDR10 روانه بازار می کند تا برای پخش ویدئو شرایط فوق العاده را ایجاد کند. نسبت نمایشگر به بدنه در هوآوی میت ۲۰ پرو برابر 86.9٪ است که کمی از مدل عادی کمتر است و دلیل همان بریدگی نمایشگر بزرگتر است.

پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورندپرچمداران جدید هوآوی فوق حرفه ایی خواهد بود این گوشی هوشمند با سه دوربین روانه بازار فروش می شود تا هوآوی بتواند برترین موبایل سال را از نظر دوربین عکاسی به نام خود کند. این گوشی موبایل دارای سه لنز است که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم:

1- لنز اصلی 40 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 1.8 و حسگر تصویر 1/1.7 اینچ با لنز 27 میلی متری

2- لنز عریض 20 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.2و حسگر تصویر 1/2.7 اینچ با لنز 17 میلی متری

3- لنز  تله 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.4 و حسگر تصویر 1/4 اینچ با لنز 80 میلی متری این لنز قابلیت سه برابر زوم اپتیکال را برای پرچمدار جدید هوآوی همراه دارد.

سیتسم تشخیص چهره 3 بعدی به همراه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در بریدگی نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو قرار داده شده اند. علاوه بر اینکه می توانید قفل دستگاه را با آن باز کنید همچنین می توانید از آن برای اسکن سه بعدی اشیا استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در هر چهار گوشی هوشمند استفاده از پردازنده کایرین 980 است که اولین پردازنده هفت نانومتری برای گوشی هوشمند هوشمند اندرویدی محسوب می شود. نسخه پرو پرچمدار جدید هوآوی تفاوت هایی با نسخه معمولی دارد که شامل دوربین بهتر، نمایشگر دو لبه خمیده، شارژ بی سیم دو طرفه سریع، شارژ کابلی فوق سریع و مقاومت بیشتر در برابر آب به همراه راه های احراز هویت به روز تر می شود.

Mate 20X ؛ نوآوری در میان پرچمداران جدید هوآوی

آخرین گوشی هوشمندی که هوآوی در روز های پایانی مانده تا رونمایی محصولات جدید خود معرفی کرده بود، این گوشی هوشمند است که تمام معادلات را بر هم زد. این گوشی هوشمند رقیبی برای سری نوت سامسونگ خواهد بود و از طرفی دیگر قدرت این محصول بیش از تمام گوشی های گیمینگ موجود در بازار است پس بدون شک این محصول پر از نوآوری های جدید خواهد بود.

پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورنداین گوشی هوشمند صفحه نمایش 7.2 اینچی خواهد داشت. هوآوی برای این گوشی هوشمند نیز پنل آمولد را در نظر گرفته تا برترین صفحه نمایش را برای هیجان انگیز ترین محصول خود ایجاد کند. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18.7 به 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد تا شرایطی مانند میت 20 داشته باشد.

به طور کلی این محصول شبیه به میت 20 پرو است و از تمام ویژگی های دوربین پرچمدار میت 20 پرو بهره می برد. هوآوی میت ۲۰ ایکس به قلم استایلوس مجهز شده و هوآوی به آن M Pen می گوید. این قلم همانند شایعات تا 4096 سطح فشار را تشخیص خواهد داد که به نظر می رسد هوآوی باید پیشرفت های بیشتری را برای نسخه های آینده خود در نظر گیرد. شاید خاص ترین اتفاق این گوشی هوشمند بهره مندی از باتری 5000 میلی آمپری باشد که میت 20 ایکس را اولین موبایل هوآوی مجهز به این باتری قدرتمند خواهد کرد.

با توجه به اخبار موجود این گوشی هوشمند با قیمت 850 و 900 یورو روانه بازار فروش می شود. به نظر می رسد میت 20 ایکس با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش با قیمت 850 یورو روانه بازار شود و نسخه دیگر آن 900 یورو خواهد بود. با توجه به قیمت های مشخص شده میت 20 ایکس خرید بسیار مقرون به صرفه تری در مقایسه با نسخه معمولی میت 20 خواهد بود.

میت 20 ؛ پرچمداری که در تعداد  محدود عرضه می شود

گوشی هوشمند میت 20 که مدتی پیش اعلام شد به صورت محدود روانه بازار فروش می شود با صفحه نمایش 6.5 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد. هوآوی در این محصول از پنل IPS LCD استفاده خواهد کرد و نسبت نمایشگر به بدنه هوآوی میت ۲۰ برابر 88.08٪ است. این پنل با سبک پیکسل های RGBW ارایه می شود و از استاندارد HDR 10 نیز پشتیبانی می نماید.این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 800 یورو دارد و نسخه پایه آن با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. بر اساس اخبار موجود شارژ سریع 40 واتی نیز منحصر به مدل پرو است و مدل عادی مان شارژ سریع 22.5 واتی سال گذشته را دارد. حسگر اثرانگشت هوآوی میت ۲۰ نیز روی قاب پشتی و زیر دوربین قرار دارد.

پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورندگوشی هوشمند میت 20 اگرچه رزولوشن کمتری در مقایسه با نسخه پرو دارد اما بدون شک از بسیاری از پرچمداران برند های دیگر قدرتمند تر است. به طور کلی اگرچه دوربین های این گوشی هوشمند چند رزلوشن کمتری نسبت به هوآوی میت ۲۰ پرو دارد اما همچنان سه اپتیک متفاوت عریض، عادی و تله را ارایه می کند. ساختار لنز های این محصول به شرح زیر است:

1- لنز اصلی 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 1.8 و حسگر تصویر 1/2.3 اینچ با لنز 27 میلی متری

2- لنز  عریض 16 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.2 با لنز 17 میلی متری

3- لنز اصلی 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.4 با لنز 27 میلی متری با دو برابر زوم اپتیکال

دوربین سلفی این محصول نیز شامل یک لنز قدرتمند 24 مگاپیکسلی است که این لنز رقیب جدی برای پرچمداران برند شیائومی واوپو خواهد بود.

هوآوی برای میت 20 استاندارد مقاومت در برابر آب IP53 را در نظر گرفته که به نظر هیچ مفاومتی را برای این محصول به همراه ندارد و کاربران در زمان اتسافده کاملا باید مراقب این محصول باشند.

Huawei Mate 20 RS ؛ خاص ترین در میان پرچمداران جدید هوآوی

در سال جاری نیز کمپانی چینی هوآوی مانند چند سال گذشته همکاری جالبی با برند پورش داشته و یکی از پرچمداران خود را با نام یاد شده روانه بازار فروش خواهد کرد. این گوشی هوشمند را باید گرانترین محصولی دانست که در این مراسم رونمایی شد و بنابر اطلاعات موجود این گوشی هوشمند در دو نسخه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی با قیمت 1700 و 2100 یورو روانه بازار خواهد شد قیمتی که هر کاربری توان خرید آن را نخواهد داشت.

این گوشی هوشمند از نظر سخت افزاری کاملا مشابه میت 20 پرو است اما از نظر ظاهری تفاوت های بسیار شگفت انگیزی وجود دارد. قاب پشتی اش ترکیبی از چرم و شیشه  خواهد بود و برجستگی روی دوربین این محصول بسیار کم شده و ظاهری یکپارچه را برای این محصول فراهم آورده است. در جعبه این گوشی هوشمند برخلاف مدل های دیگر دو شارژر 40 واتی قرار دارد.

پرچمداران جدید هوآوی تمام برند های موبایل را به زانو در می آورند

با توجه به مشخصات یاد شده پرچمداران جدید هوآوی رقیبی جدی برای برند اپل و سامسونگ خواهند بود و بعید به نظر می رسد که برند های دیگر توان رقابت با محصول های این برند را داشته باشد در میان گوشی های رونمایی شده از پرچمداران جدید هوآوی میت 20 ایکس به نظر با فروش خوبی رو به رو شود و شاید بتوان علت آن را حضور قلم برای این محصول دانست زیرا در رقابت با سامسونگ سری نوت این برند کره ایی شرایطی را برای کاربران ایجاد می کرد که کاربران انتخاب دیگری به جز سری نوت سامسونگ نداشتند و با توجه به رونمایی این محصول باید شاهد عرضه گوشی های دیگر هوآوی در با قلم مخصوص این برند باشیم.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها