اخبار جالبی درخصوص پرچمدار جدید سونی با سه لنز دوربین منتشر شد

0
470
اخبار جالبی درخصوص پرچمدار جدید سونی با سه لنز دوربین منتشر شد

پرچمدار جدید سونی با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4، جدیدترین پرچمدار این برند مشهور به شمار می رود. این کمپانی که در سال های اخیر نتوانسته موفقیت خاصی به دست آورد، در کنار اچ تی سی، ازجمله برندهایی به شمار می روند که به مرور از میان انتخاب های کاربران حذف می شوند. با این حال کمپانی سونی قصد دارد پرچمداری با ویژگی های قدرتمند روانه بازار فروش کند.

کمپانی سونی در سال جاری پرچمدار خود را با یک لنز دوربین به بازار فروش فرستاده و در بسیاری از موارد موفق عمل کرده است، اما در سال های اخیر در وب سایت های تحلیل دوربین ازجمله DXoMark قرار نمی گیرد، در نتیجه نمی توان در مورد دوربین این گوشی های موبایل اظهارنظر دقیقی داشت.

پرچمدار جدید سونی دارای دو لبه خمیده بوده و تقریبا بدون حاشیه محسوب می شود. حسگر اثرانگشت برخلاف نسخه های قبلی روی لبه دستگاه قرار گرفته است که به نظر جالب تر از جایگاه قبلی این حسگر روی صفحه نمایش خواهد بود. با توجه به تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند شباهت بسیار زیادی با Xperia XA3 Ultra خواهد داشت. با توجه به این موضوع، طرفداران برند سونی می توانند پرچمدار جدید این برند را با ظاهری یکپارچه و بسیار زیبا انتخاب کنند.

لنزهای پرچمدار جدید سونی چه شرایطی خواهند داشت؟لنزهای پرچمدار جدید سونی چه شرایطی خواهند داشت؟

درمورد لنزهای پرچمدار جدید سونی خبری منتشر نشده اما حضور سه لنز دوربین بدون شک یک نکته مثبت برای این گوشی موبایل محسوب می شود. سونی سال جاری برای پرچمدار خود تنها از یک لنز استفاده کرده بود و با همان لنز 48 مگاپیکسلی معروف خود به رقابت با برندهای برتر رفت و توانست موفقیت های جالبی در زمان فیلمبرداری در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به همکاری کمپانی سونی با کمپانی کوالکام، باید انتظار عرضه پرچمدار جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون 8150 را داشت. این پردازنده قدرتمند در سال 2019 روی بیشتر گوشی های گران قیمت و قدرتمند بازار مورد استفاده قرار می گیرد و با این شرایط خیال کاربران و علاقه مندان این برند درمورد سرعت این دستگاه راحت خواهد بود.

در سال اخیر پرچمداران برندهای مختلف با حافظه داخلی و رم نرم افزاری متنوعی روانه بازار فروش شده اند، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که سونی نیز محصولات خود را با رم نرم افزاری و حافظه های متنوع روانه بازار کند، اما بعید به نظر می رسد شاهد عرضه گوشی موبایل این برند با رم نرم افزاری بالای هشت گیگابایت باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها