اخبار منتشر شده از پرچم دار ال جی خبر از دوربین قدرتمند می دهد

0
525

کالاسودا- اطلاعات جدید از دوربین اصلی پرچم دار ال جی خبر های جالبی به همراه دارد. کمپانی کره ای ال جی از مدت ها پیش اعلام کرده بود پرچم دار خود را با پنج دوربین اصلی روانه بازار فروش می کند که ال جی دو لنز برای دوربین اصلی و سه لنز برای دوربین سلفی در نظر خواهد گرفت. حال قصد داریم به بررسی این شایعه بپردازیم:

دوربین اصلی پرچم دار ال جی چه ویژگی های دارد:

کمپانی کره ای ال جی برای گوشی هوشمند ال جی وی 40 سه لنز متفاوت را در نظر گرفته است. به نظر می آید این گوشی هوشمند از سه لنز 12 ، 16 و 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.5 است. دوربین دوم این موبایل را باید یک لنز 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.9 دانست و آن را یک لنز فوق عریض با فوکوس ثابت معرفی کرد، اما لنز سوم تله فوتو است و ال جی با استفاده از یک لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 2.4 و دو برابر زوم اپتیکال تمام جوانب را برای یک دوربین حرفه ای بررسی کرده و دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

دو ربین سلفی پرچم دار ال جی به صورت دوگانه است و این کمپانی پرچم دار خود را با دو لنز دوربین سلفی 5 و 8 مگاپیکسلی روانه بازار فروش خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد این لنز منتشر نشده اما بدون شک لنز دوگانه برای دوربین سلفی بسیار لذت بخش خواهد بود.

پرچم دار ال جی در سال جاری چه قابلیت های خواهد داشت:

همانطور که مدتی پیش اعلام شد، کمپانی مشهور ال جی در سال جدید قصد دارد با بهره گیری از قابلیت های پرطرفدار در سال جاری گوشی هوشمند  ال جی وی 40 را روانه بازار فروش کند تا بتواند به مرور روند نزولی خود در سال های اخیر را پایان دهد. با توجه به تصاویر منتشر شده وجود حاشیه های بسیار کم اولین ویژگی ظاهری است که به نظر می آید. بریدگی صفحه نمایش در سال جاری یکی از ویژگی های بیشتر پرچم داران موبایل است که در این میان هواوی و برند های چینی بر روی برخی میان رده های خود نیز این ویژگی را به کار برده اند.

پرچم دار ال جی همچنان از جک ۳.۵ میلی متری استفاده می کند و دکمه گوگل اسیستنت نیز مطابق پرچم دار قبلی این برند در حاشیه های کناری این پرچم دار وجود دارد.

کمپانی ال جی هنوز این خبر را تایید نکرده است اما به نظر می رسد پرچم دار ال جی در تاریخ ۱۶ نوامبر رونمایی شود و باید در این روز شاهد هنرنمایی این کمپانی قدیمی باشیم و مشاهده کنیم آیا این برند قدیمی می تواند بعد از مدت ها یک پرچم دار پرفروش و پرطرفدار روانه بازار فروش کند یا خیر؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها