پلی‌استیشن ۵ فاقد عناوین انحصاری در روز عرضه خواهد بود؟

0
127

از آن‌جایی که در آخرین سال زندگی کنسول‌های نسل هشتم به‌سر می‌بریم، بازار شایعات مختلف دررابطه با نسل بعدی بسیار داغ شده‌اند و به‌تازگی نیز یکی از آن‌ها به عدم وجود عناوین انحصاری هنگام عرضه‌ (Exclusive Launch) برروی پلی‌استیشن ۵ اشاره دارد.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، بنابر گفته‌ی آنتون لوگوینوف (Anton Logvinov)، بلاگر شناخته‌شده‌ی روسی در یوتیوب که در گذشته خبرِ انتشار بازی Death Stranding برروی رایانه‌های شخصی را به درستی پیش‌بینی کرده و سپس صحبت از انتشار دیگر بازی انحصاری پلی‌استیشن یعنی Horizon Zero Dawn برروی این پلتفرم به‌میان آورده بود، کنسول نسل بعدی سونی فاقد هرگونه بازی انحصاریِ جدید در روز عرضه خواهد بود.

وی با بیان این‌که اکس‌باکس سری اکس از ۱۲ الی ۱۶ بازی انحصاری در روز عرضه بهره خواهد برد ادعا کرده است سونی برای روزهای آغازین نسل جدید تنها به نسخه‌های ارتقایافته‌ی عناوین پلی‌استیشن ۴ بسنده خواهد کرد. البته مشخص نیست لوگوینوف بازی‌هایی که از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل (Backward Compatibility) در دسترس هستند را نیز به فهرست عناوین انحصاری روز عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس اضافه کرده است یا خیر.

به‌هر صورت از آن‌جایی که اطلاعات فاش شده توسط هیچ منبع رسمی تائید نشده‌اند درحال حاضر ناگزیریم به‌دید شایعه به آن‌ها نگاه کرده و منتظر اخبار بیشتری در این‌باره باشیم. نظر شما چیست؟ با ما در میان بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها