پلی استیشن پورتال ۲۰۰ دلاری سونی

0
159

سونی رسما از پلی استیشن پورتال ۲۰۰ دلاری خود رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، اولین خبر از کنسول دستی ریموت سونی با نام Project Q در ماه مارس شنیده شد و حالا سونی آن را به طور رسمی رونمایی کرد.

این کنسول با استفاده از پلی استیشن ریموت پلی بهره می‌برد و به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق اتصال وای فای، بازی‌های پلی استیشن را در هر مکانی اجرا کنید.

البته این کنسول برای اجرای بازی دست کم به سرعت اینترنت ۵ مگابیت بر ثانیه احتیاج دارد، هرچند سونی سرعت ۱۵ مگابیت بر ثانیه را پیشنها می‌دهد تا بدون مشکل بازی کنید.

همچنین سونی گفته است شما می‌توانید بازی‌های نصب شده روی پلی استیشن ۵ را بازی کنید و از پخش ابری پلی استیشن پلاس پریمیوم پشتیبانی نمی‌کند.

از سوی دیگر قادر به اجرای بازی به صورت محلی را نخواهید داشت و هیچ بازی رقیب را نیز نمی‌توانید اجرا کنید.

پلی استیشن پورتال مجهز به صفحه نمایش ۸ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است که چیدمانی مانند کنترلر پلی استیشن ۵ دوآل سنس دارد.

همچنین پورت یو اس بی تایپ سی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و اسپیکرهای نصب شده در بالای کنسول دارد.

نکته عجیب اینکه این دستگاه از طریق بوتوث کار نمی‌کند و فقط از طریق وای فای و پلی استیشن لینک کار می‌کند.

نکته بعدی اینکه استاندارد جدید اتصال بی سیم، اختصاصی سونی است که صدای بدون افت با تأخیر کم و سوئیچ بین دستگاه‌های سازگار را می‌دهد.

این فناوری به هدفون‌های بی‌سیم Pulse Explore ۲۰۰ دلاری سونی و هدست ۱۵۰ دلاری Pulse Elite  سونی می‌آید که هر دو اواخر امسال عرضه می‌شوند.

همان طور که گفته شد پلی استیشن پورتال ۲۰۰ دلار قیمت خورده و اواخر امسال راهی بازار می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها