پورت میکرو HDMI روی گوشی سونی Xperia 1 II برای عکاسان حرفه‌ای

0
412

سونی اعلام کرد پرچمدار جدیدش، Xperia 1 II از 24 جولای به قیمت 1199 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، پیش سفارش این گوشی محبوب از اول ژوئن آغاز خواهد شد و اگر تا 28 ژوئن آن را سفارش دهید، یک جفت ایربادز سونی WF-1000XM3 رایگان با قابلیت لغو صدای محیط دریافت خواهید کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های Xperia 1 II دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند در حالت پشت سر هم 20 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند، محاسبات AF / AE را تا 60 برابر در ثانیه انجام دهد و فوکوس اتوماتیک روی چشم انسان و حیوانات برای عکس‌های پرتره را به خوبی انجام دهد.

Xperia 1 II دارای صفحه نمایش 4K HDR OLED با اندازه‌ی 6.5 اینچ و نسبت ابعاد 21: 9 دارد. این پرچم دار از پردازنده Snapdragon 865 Qualcomm بهره برده و دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و بر خلاف سایر گوشی‌های پرچم دار از جک صوتی 3.5 میلی متری نیز برخوردار است.

سونی همچنین اعلام کرد که قصد دارد Xperia Pro را نیز طراحی کند، گوشی جدیدی است که از mmWave 5G پشتیبانی می‌کند. Xperia 1 II فقط در ایالات متحده 4G خواهد بود، اما نوع اروپایی آن از 5G پشتیبانی می‌کند.

Xperia Pro از کابل میکرو HDMI نیز برخوردار است و شما با استفاده از این پورت می‌توانید از Xperia Pro به عنوان مانیتور برای تعدادی از دوربین‌های DSLR و دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای استفاده کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها