پیش‌بینی رشد 90 درصدی برای بازار هدفون‌های بی‌سیم

0
2726

طبق گزارشی در روز جمعه، پیش‌بینی می‌شود اندازه بازار جهانی ابزارهای شنیداری (Hearables) بی‌سیم در سال جاری، 120 میلیون دستگاه و در سال 2020 به 230 میلیون دستگاه در سال برسد و رشد زیادی داشته باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل ازgadgetsnow؛ آقای Liz Lee تحلیلگر ارشد Counterpoint Research، در بیانیه‌ای گفت “بازار ابزارهای شنیداری بی‌سیم، رشد اقتصادی مشابه ای با بازار گوشی‌های هوشمند در دهه‌های گذشته دارد. رشد بازار گوشی‌های هوشمند از سال 2009 تا 2012؛ 80٪ بود، و انتظار می‌رود که بازار ابزارهای شنیداری بی‌سیم نیز از سال 2019 الی 2022، تا 80٪ رشد کند.

در سال 2020، بازار پویاتر خواهد شد زیرا غول‌های فناوری مانند آمازون، گوگل و مایکروسافت در حال ورود به صنعت ابزارهای شنیداری بی‌سیم هستند و سازندگان گوشی‌های همراه مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی بیزنس خود را در این زمینه گسترش داده‌اند.

به‌زودی ابزارهای شنیداری بی‌سیم به یکی از ضروریات روزانه در بین مصرف‌کنندگان تبدیل خواهد شد.

با توجه به رشد بازار در چین، پیش‌بینی می‌شود که کاربران چینی در سال 2020 بیشترین مصرف‌کننده در این زمینه باشند. در این میان، هم مارک‌های جهانی و هم مارک‌های محلی نوظهور در چین فعالیت‌های خود را گسترش داده‌اند.

همچنین انتظار می‌رود اپل گردش مالی قابل توجهی در ایرپاد پرو داشته باشد. در سال 2020 اپل با توجه به مشتریان وفادار خود و محصولات پیشرفته و استراتژی‌های بازاریابی رهبر قدرتمندی در بازار خواهد بود.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود مشتریانی که دو تا سه سال پیش‌ازاین محصولات استفاده می‌کردند؛ به فکر ارتقا آن باشند و تعداد کاربرانی که برای اولین بار ابزارهای شنیداری بی‌سیم را تهیه می‌کنند؛ نیز افزایش یابد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها