پیکسل 7a رقیب جدید سامسونگ و اپل

0
227

سری A گلکسی سامسونگ و آیفون SE اپل ممکن است پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده در جهان باشند؛ اما این بدان معنا نیست که آنها بهترین هستند؛ به ویژه در سال 2023، زیرا گوگل قرار است پیکسل 7a جدید را عرضه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، چیزی که گوشی میان‌رده 2023 گوگل را جذاب می‌کند این است که طبق اطلاعات فاش شده این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی خود بسیار زودتر عرضه می‌شود.

ارتقای دوربین و نمایشگر درجه یک 90 هرتزی به این معنا است که Pixel 7a می‌تواند بهترین گوشی اندرویدی باشد

به گفته Kuba Wojciechowski، انتظار می‌رود که نمایشگر Pixel 7a نرخ به‌روزرسانی (90 هرتز) مشابه  با پیکسل 7 را داشته باشد.

البته پیکسل 7a باید صفحه نمایش 6 اینچی کوچکتری داشته باشد تا برای بسیاری از کاربران نسبت به پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو گزینه مناسب تری شود.

قسمت هیجان‌انگیز این است که با سنسور دوربین اصلی Sony IMX787 که در اوایل سال 2022 معرفی شد، و دو سنسور IMX712 سونی یکی برای دوربین اولتراواید و دیگری برای عکاسی سلفی عرضه می‌شود.

Pixel 7a همچنین دارای شارژ بی سیم است که آن را به یک گوشی درجه یک تبدیل می‌کند.

همانظور که می‌دانید Pixel 6a شارژ بی‌سیم نداشت و تنها گوشی‌های اندرویدی با این قیمت (Galaxy A53، Nothing Phone)  با شارژ بی سیم هستند.

پرچمداران را فراموش کنید بزرگ‌ترین سلاح گوگل سری A است

رقابت با اپل و سامسونگ برای فروش و به دست آوردن سهم بازار سخت است. تنها چند شرکت (هواوی، شیائومی) در ده سال گذشته توانسته اند با غول‌های آمریکایی و کره جنوبی رقابت کنند.

با این حال، اگر یک راه برای تأثیرگذاری، وجود داشته باشد؛ آن گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت تر است.

هوآوی و شیائومی چند سال پیش با نفوذ به بازار جهانی گوشی‌های میان‌رده، مسیر مشابهی را برای رسیدن به اوج طی کردند، و گوگل در تلاش است تا به همان موفقیت دست یابد.

سوال اصلی این است که آیا پیکسل 7a با توجه به مشخصات و ارتقای، می‌تواند همان قیمت 449 دلاری پیکسل 6a را داشته باشد؟ اگر اینطور باشد، ممکن است 7a نه تنها به بهترین گوشی میان رده در بازار تبدیل شود، بلکه یکی از بهترین گوشی‌های اندروید در بازار کلی باشد.

البته Pixel 7a در بسیاری از کشورها به اندازه Galaxy A54 و iPhone SE عرضه نخواهد شد. با این حال، بازارهای بزرگی مانند ایالات متحده، اروپا، بریتانیا و هند به آن دسترسی دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها