پی اسمارت نسخه 2019؛ این گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی خواهد داشت؟

0
1260
پی اسمارت نسخه 2019؛ این گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی خواهد داشت؟

گوشی هوشمند پی اسمارت نسخه 2019 به تازگی رونمایی شد و بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند، دوم ژانویه وارد بازار فروش جهانی می شود. طبق خبرهای منتشر شده، قرار است این گوشی هوشمند با قیمت 250 یورو به فروش برسد. با توجه به اینکه نسخه قبلی این گوشی موبایل توانست فروش بسیار خوبی را در بازار به دست آورد، هواوی امیدوار است که این گوشی خوش ساخت نیز بتواند روند صعودی فروش را ادامه دهد.

گوشی هوشمند پی اسمارت نسخه 2019 با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند قدرتمند با صفحه نمایش 6.21 اینچی روانه بازار فروش می شود. هواوی برای این محصول از پنل ال سی دی بهره می برد. همچنین هواوی رزولوشن 1080 در 2340 را برای این محصول در نظر گرفته است که برای یک گوشی خوش قیمت بسیار مناسب خواهد بود. گفتنی است نسخه قبلی این محصول صفحه نمایش کوچک تری داشت (صفحه نمایش 5.65 اینچی) که بسیار جالب توجه بود.

هواوی برای این محصول از پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 استفاده کرده است و در کنار رم نرم افزاری سه گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. پردازنده جدید و میان رده هواوی، یکی از هیجان انگیزترین محصولات این کمپانی در سال 2018 بود. این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود، در حالی که پی اسمارت نسخه 2018 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است.گوشی هوشمند پی اسمارت نسخه 2019 با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی هوشمند پی اسمارت نسخه 2019 از یک باتری 3400 میلی آمپری بهره می برد و به نظر شرایط خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی موبایل در بخش دوربین عکاسی نیز شرایطی مشابه نسخه قبلی خواهد داشت و شاهد لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خواهیم بود. این گوشی هوشمند قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوشی هوشمند پی اسمارت نسخه 2019 نیز دارای لنز دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی خواهد بود. هواوی این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی و گرادیانت آبی روانه بازار فروش خواهد کرد.

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 250 دلار روانه بازار فروش می شود. این قیمت 80 یورو گران تر از نسخه اولیه پی اسمارت است که در سال گذشته روانه بازار فروش شد. به نظر می رسد ویژگی هایی که به این محصول افزوده شده است، ارزش خرید این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می دهد.

هواوی در سال جاری قصد دارد گوشی های هوشمند بی نقصی را روانه بازار فروش کند تا بتواند فاصله خود را با سامسونگ به حداقل برساند، با این وجود به نظر می رسد سال 2019 رقابت سختی میان سامسونگ، هواوی و اپل شکل خواهد گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها