پی اسمارت هواوی نسخه 2019؛ پرفروش ترین میان رده سال آینده

0
1076
پی اسمارت هواوی نسخه 2019

مشخصات کامل گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019 به صورت جالب توجهی فاش شد؛ این مشخصات، روز گذشته توسط یک فروشگاه آنلاین فاش شده است. پیش بینی می شود این دستگاه فروش بسیار خوبی را در بازار اروپا به دست آورد. در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019 بپردازیم.

صفحه نمایش قدرتمند برای یک گوشی خوش قیمت

گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019 دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این گوشی هوشمند که مانند تمام گوشی های میان رده چینی از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد، میزبان یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است.

پردازنده گوشی پی اسمارت هواوی نسخه 2019 همانند گوشی های گران قیمت

هواوی در سال جاری پردازنده میان رده کایرین 710 را به عنوان پردازنده انحصاری خود اعلام کرد. این گوشی هوشمند نیز از پردازنده کایرین 710 بهره خواهد برد که برای یک گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از 300 دلار بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی هوشمند در کنار این پردازنده با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019 با اندروید 9 و رابط کاربری نسخه 9 هواوی به بازار عرضه می شود. همچنین این گوشی هوشمند یکی از جدیدترین میان رده های هواوی محسوب می شود.
پی اسمارت هواوی نسخه 2019

دوربین؛ نقطه ضعف گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019

این گوشی هوشمند با دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود و حضور یک لنز هشت مگاپیکسلی در بخش بریدگی صفحه نمایش نیاز های کاربران را در سطح معمولی برطرف خواهد کرد.
هواوی در کنار موارد یاد شد، باتری 3400 میلی آمپری را برای میان رده خود در نظر گرفته است و سعی دارد با قدرتمندتر نشان دادن این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر مدل ها فروش بهتری را به دست آورد.

قیمت گوشی پی اسمارت هواوی نسخه 2019

قیمت این گوشی هوشمند مشخص نیست اما به نظر می آید باید شاهد عرضه گوشی موبایل پی اسمارت هواوی نسخه 2019 با قیمتی در حدود 200 یورو باشیم. این موضوع نشان دهنده این است که با یک گوشی پرفروش رو به رو خواهیم بود.
این گوشی هوشمند نیز مانند بسیاری از محصولات نیمه دوم سال 2018 در رنگ های گرادیانت روانه بازار فروش می شود. حال باید دید این گوشی هوشمند چه زمانی به صورت رسمی روانه بازار فروش می شود و چه دستاوردهایی خواهد داشت. نسخه قبلی این گوشی هوشمند در بازار جهانی موفقیت خوبی به دست آورد و در بازار ایران نیز همواره یکی از انتخاب های کاربران به عنوان یک خرید مقرون به صرفه به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها