چالش جهانی ال جی در ایران پایان یافت

0
371
چالش جهانی ال جی در ایران پایان یافت

مسابقه چالش جهانی ال چی در ایران امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، مسابقه چالش جهانی ال چی یا همان LG global challenger در ایران امروز با برگزاری مراسم اختتامیه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر با معرفی برندگان پایان یافت.

در این مراسم، از جمع ۳۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه ۵ گروه در مرحله نهایی به چلنج پرداختند. جایزه برنده این مسابقه ۱۲ هزار دلار تعیین شده و از سوی ال چی به برنده نهایی تقدیم شد.

این گروه ها برای انجام تحقیقات به کشورهای مختلف سفر کرده اند که گروه اول را مسافران تحقیقاتی به چین بوده اند و نام این گروه پسران خورشید بود.

گروه اول دست به ساخت دستگاه آب شیرین کن زده اند که در تامین آب شرب مناطق کم آب ایران به کمک می آیند.

گروه دوم با نام آپ استارت متشکل از کسانی بود که برای انجام تحقیقات به انگلستان سفر کرده بودند. این گروه در خصوص شتاب دهنده ها و تاثیر آن ها بر کاهش بیکاری به پژوهش پرداخته بودند.

گروه اسماگ ایتر گروه سوم این چلنج بود که نتوانستند برای تحقیقات خود راهی آلمان شوند اما تحقیقات خود را در این مراسم توضیح دادند. این گروه به محصولی دست یافته بودند که برای حفظ محیط زیست طراحی شده است.

گروه چهارم با نام تکنو انرژی نیز در این چلنج حضور یافت این گروه که برای انجام تحقیقات خود به ژاپن سفر کرده بود و در این مسابقه سیستم های خورشیدی شناور ساخته خود را معرفی کرد.

گروه پنجم حاضر در این مسابقه با نام ای پس ریسایکل متشکل از بانوان بود که برای انجام تحقیقات خود راهی کشور هلند شدند. این گروه در مورد ای ویست یا وسایل الکترونیکی بازیافتی به تحقیق پرداخته بود.

در این مراسم نیکی کریمی بازیگر ایرانی به عنوان رابط ال جی در ایران و یکی از مدیران اصلی این شرکت حضور داشتند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها