چرا سامسونگ بخریم؟ چرا این برند کره ای پرفروش ترین برند جهانی است؟

0
1902

امروز قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا سامسونگ بخریم؟ پاسخ به این سوال از جهت های مختلفی اهمیت دارد زیرا این برند کره ای، در حال حاضر پرطرفدارترین برند بازار جهانی است و در کشور ما نیز همواره فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. در این میان باید در نظر گرفت که بیش از یک چهارم کاربران جهان ترجیح می دهند سامسونگ را به عنوان برند موبایل خود انتخاب کنند. انتخاب این برند دلایل زیادی دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی چند پاسخ در مورد اینکه چرا سامسونگ بخریم، بپردازیم و آن را در بازار ایران تحلیل کنیم.

چرا سامسونگ بخریم؟ این برند قدیمی ترین برند اندرویدی موجود در بازار است

یکی از مواردی که هنگام خرید اهمیت دارد، قدمت برند است؛ در نتیجه یکی از پاسخ ها در مورد اینکه چرا سامسونگ بخریم، قدیمی و شناخته شده بودن این برند کره ای در بازار ایران است که باعث افزایش اعتماد کاربران می شود و بیشتر آنها ترجیح می دهند سامسونگ را اولویت خرید خود قرار دهند.

چرا سامسونگ بخریم؟

چرا سامسونگ بخریم؟ سامسونگ خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد

در کنار قدمت، خدمات پس از فروش این برند کره ای باعث شده که کاربران گوشی های هوشمند کمترین نگرانی را در مورد خدمات پس از فروش داشته باشند؛ به عبارتی سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر در این زمینه قدرتمندتر عمل کرده است. کمپانی هایی نظیر مایکروتل وارد کننده این برند در بازار ما محسوب می شوند که شرکت یاد شده نیز به نوعی مشهورترین کمپانی در بخش خدمات محسوب می شود.

چرا سامسونگ بخریم؟ تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است

یکی از پاسخ ها در مورد سوال چرا سامسونگ بخریم، تنوع محصولات این برند کره ای است که باعث شده یک خرید بسیار عالی متناسب با نیازهای خود داشته باشید. این موضوع در سال جاری بسیار واضح بود و سامسونگ بخشی از محصولات خود را با یک دوربین حرفه ای و برخی از گوشی های خود را با یک پردازنده شگفت انگیز روانه بازار فروش کرده است. در حال حاضر سامسونگ بیش از برندهای دیگر، گوشی های موجود در بازار جهانی دارد.

فروش بسیار خوب گوشی های دست دوم در بازار ایران

به طور کلی برای کاربرانی که قصد خرید یک گوشی موبایل را دارند و تصمیم دارند پس از مدتی آن را بفروشند، سامسونگ بهترین گزینه به شمار می رود. سامسونگ در کنار دو برند آیفون و هوآوی سه برند پرفروش را تشکیل می دهند اما فروش محصولات دست دوم این برند همواره آسان تر از برندهای یاد شده است.

چرا سامسونگ بخریم؟ این برند صفحه نمایش های فوق العاده ای دارد

سامسونگ را باید یکی از قطب های تولید صفحه نمایش در نظر گرفت. این کمپانی کره ای علاوه بر گوشی های خود، صفحه نمایش برندهای دیگر را نیز تامین می کند. برند مشهور سامسونگ در بیشتر گوشی های هوشمند خود از صفحه نمایش سوپرآمولد استفاده می کند و همین مورد یکی از بهترین ویژگی های این برند قدرتمند به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها