چرا گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی بخریم؟

0
615

جدید ترین میان رده کمپانی هواوی گوشی هوشمند پی 30 لایت است. این گوشی هوشمند که قیمتی در حدود 300 یورو دارد ویژگی های جالب توجهی دارد که از سایر میان رده های این برند برتری دارد. این گوشی هوشمند به تازگی رونمایی شده و بدون شک می تواند فروش خیره کننده ای را تجربه کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی بخریم.
مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند میان رده و جذاب دوربین عکاسی آن است. هواوی در سال های اخیر تمرکز خاصی روی بخش دوربین قرار داده و توانسته موفقیت های بسیاری به دست آورد. اولین ویژگی که باعث می شود گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی بخریم دوربین سه گانه این محصول است.

دوربین ؛ مهم ترین ویژگی که باعث می شود گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی بخریم

هواوی برای گوشی هوشمند میان رده خود لنز های 24، 8 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و به نوعی این گوشی موبایل اولین میان رده با سه لنز دوربین هواوی به شمار می رود. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 2 هستیم که می تواند تمام نیاز های کاربران را برطرف کند.
در کنار دوربین این گوشی هوشمند دلیلی که باعث می شود گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی بخریم رم و حافظه داخلی این محصول است. استفاده از پردازنده کایرین 710 اتفاق جدیدی به شمار نمی رود اما عرضه میان رده هواوی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت بدون شک می تواند در فروش این محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
موضوع دیگر بحث باتری این محصول است. هواوی برای پی 30 لایت باتری 3340 میلی آمپری را در نظر گرفته و که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را دارد. این گوشی موبایل برخلاف بسیاری از میان رده های این برند از پورت تایپ سی بهره می برد.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها