چشم انداز زندگی هوشمندتر و آینده‌ی پایدار سامسونگ در IFA 2022

0
58

سامسونگ الکترونیکس امروز چشم انداز زندگی هوشمندتر و آینده‌ای پایدارتری را در IFA 2022 به نمایش گذاشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از samsung، در کنفرانس مطبوعاتی IFA 2022، این کمپانی بر SmartThings اصلاح شده اش تأکید کرد که امکانات جدیدی را در بخش اتصال، سفارشی‌سازی و پایداری در محصولات سامسونگ ارائه می‌دهد.

مرز جدید از زندگی با SmartThings

سامسونگ SmartThings را در محصولات خود ادغام کرده و یک اکوسیستم فراگیر و یک تجربه چند دستگاهی عالی ایجاد کرده است.

کمک به مصرف کنندگان برای زندگی پایدارتر

سامسونگ برای ایجاد تجربه پایدار و تبدیل شدن به برند شماره یک بهره وری انرژی، اتصال مبتنی بر SmartThings را با بهره وری انرژی در محصولات لوازم خانگی خود ترکیب می‌کند.

مشتریان به کمک SmartThings Energy، که بر الگوهای مصرف نظارت کرده و داده‌های لحظه ای ارائه می‌کند، تصمیم‌گیری آگاهانه از محیط زیست دارند و درک مصرف انرژی را برای کاربران ساده‌تر است.

به طور مثال موتور دیجیتال اینورتر در ماشین لباسشویی و خشک کن، و کمپرسور دیجیتال اینورتور در یخچال، به مدت 20 سال دارای ضمانت نامهٔ سامسونگ است.

سامسونگ همچنین با استفاده مجدد از پلاستیک‌های اقیانوس به محیطی پاک‌تر کمک می‌کند.

در این راستا  شرکت در حال استفاده مجدد از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده برای استفاده در محصولات موبایل از جمله Galaxy Z Flip4، Z Fold4 و Buds2 Pro است.

حمایت از سلامتی

SmartThings Home Life تمام خدمات SmartThings موجود، از جمله SmartThings Cooking، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و انرژی را در تلفن‌های هوشمند متمرکز می‌کند.

با حسگر BioActive سامسونگ، دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی بخش‌های مختلف بدن شما را کنترل می‌کنند.

سرگرمی و بازی

با SmartThings، سامسونگ امکان مشاهده و بازی را برای همه در دسترس قرار داده است و راه‌های جدیدی را برای سرگرم شدن فراهم می‌کند.

با سرویس Samsung TV Plus، شما می‌توانید به راحتی از روی صفحه نمایش بزرگ محتوای خود را تماشا کنید.

گیمرها نیز انتخاب‌های زیادی دارند. Odyssey Ark به لطف انحنای 1000R میدان دید را حداکثر می‌کند.

علاوه بر این، Samsung Galaxy Z Fold4 که اخیراً راه اندازی شده، دارای صفحه نمایشی است که اندازه آن دو برابر می‌شود و هنوز آنقدر کوچک است که در جیب شما جای می‌گیرد.

تجربیات بزرگ‌تر از طریق همکاری باز

در سال 2022، سامسونگ Gaming Hub را راه‌اندازی کرد که یک پلتفرم همه‌جانبه برای اجرای بازی‌های ابری، بود. این بخش جامعه بازی را گسترده تر کرده و سرگرمی بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد.

سامسونگ همچنین با Philips Hue همکاری کرده است تا تجربه موسیقی همه‌جانبه ای را در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی ارائه دهد.

علاوه بر این سامسونگ و TikTok با هم همکاری خواهند کرد تا برخی از هیجان‌انگیزترین سازندگان موسیقی را پیدا کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها