چگونه در لینکدین linkedin پست بگذاریم؟

0
4993
چگونه در لینکدین linkdin پست بگذاریم؟

شبکه اجتماعی لینکدین linkedin سومین شبکه اجتماعی محبوب از نظر تعداد مخاطبان است که مانند هر رسانه اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که متن، عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. این شبکه عمدتاً توسط کارفرمایان، کارمندان، صاحبان مشاغل و فارغ‌التحصیلان مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با پست کردن یک محتوا در شبکه لینکدین linkedin با بیش از 450 میلیون عضو به تعامل با متخصصان در سراسر جهان بپردازید و در زندگی حرفه‌ای و شغلی خود، ارتباطات جدیدی ایجاد کنید.

نحوه ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شخصی

نحوه ارسال پست متنی در لینکدین

به‌حساب LinkedIn خود وارد شوید و به “صفحه اصلی” همان ” Homepage” بروید؛ در این بخش یک کادر برای واردکردن متن مشاهده می‌کنید؛ که در آن این عبارت نوشته شده است: ” Share an article, photo, video or idea”. بر روی این کادر ضربه زده و به‌محض فعال شدن صفحه‌کلید، متن موردنظرتان را در آن یادداشت کنید.

برای به اشتراک گذاشتن URL به همراه پست، پیوند URL را کپی کرده و در کادر متن قرار دهید. همچنین می‌توانید URL را بدون هیچ جای خالی درون متن تایپ کنید. چند دقیقه صبر کنید، تا URL یک تصویر پیش نمایش را نشان دهد؛ بااین‌حال اگر تصویر لینک نشان داده نشد؛ باز هم می‌توانید کارتان را ادامه دهید و لینک را به همراه متنتان به اشتراک بگذارید. پس از نوشتن متن و وارد کردن لینک مربوط به آن، می‌توانید با کلیک روی دکمه “ارسال/ Post” آن را به اشتراک بگذارید.

نکته: در یک پست متنی می‌توان از 3000  کاراکتر استفاده کرد.نحوه ارسال پست متنی در لینکدین

علاوه بر این لینکدین linkedin قادر است؛ انتشار پست شما را سفارشی‌سازی کند و آن را تنها برای مخاطبانتان به نمایش دربیاورد. برای این کار با کلیک بر روی “تنظیمات پست / Post Settings” و انتخاب گزینه مربوط از این منوی کشویی، دسترسی افراد به این پست سفارشی‌سازی خواهد شد.

  • گزینه ” Public /عمومی”: هر شخصی که در لینکدین linkedin عضو است؛ می‌تواند به این پست دسترسی داشته باشد.
  • Public + Twitter: قابلیت مشاهده در حساب‌های LinkedIn و Twitter شخص.
  • Connections: فقط افرادی که در لینکدین linkedin با فرد ارتباط دارند؛ می‌توانند پست را مشاهده کنند.

"تنظیمات پست / Post Settings"

نحوه ارسال پست تصویری در لینکدین

برای به اشتراک گذاشتن تصاویر نیز می‌توانید با استفاده از دکمه “تصاویر/ Images” در زیر کادر “Share an article, photo, video or idea ” تصویری را که قصد بارگذاری آن را دارید، انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر شما حداقل 552 (عرض) در 276 (طول) پیکسل باشد و اندازه آن بیشتر از 5 مگابایت نشود. به‌هیچ‌عنوان از تصاویر با وضوح پایین استفاده نکنید؛ علاوه بر این عکس‌های با کیفیت و با نسبت تصاویر زیاد نیز برای پست گذاشتن در لینکدین مناسب نیستند و ممکن است قسمتی از عکس برش بخورد.

نکته: عکس‌های آپلود شده را نمی‌توان تغییر اندازه داد. بنابراین به‌اندازه آن دقت کنید.

شما می‌توانید بعد از آپلود عکس در قسمت کادر، کپشن عکس را نیز وارد کنید. در نهایت روی گزینه ” Post/ ارسال ” ضربه زده و عکس را به اشتراک بگذارید.

نکته: تصویر و URL به‌صورت هم‌زمان در یک پست مشترک به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. LinkedIn به‌صورت خودکار تصویری از سایت پیوند URL بر روی پست قرار می‌دهد.

نحوه ارسال پست تصویری در لینکدین

نحوه ارسال پست ویدئویی در لینکدین

فیلم‌ها یک روشی عالی برای نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی سازمانی هستند. قبل از بارگذاری آن، حتماً ویدئو موردنظرتان را ویرایش کنید تا یک محتوا حرفه‌ای ارائه دهید. برای این منظور، می‌توانید از برنامه Filmora9 Business استفاده کنید. این نرم‌افزار ویرایش ویدیو دارای افکت‌های حرفه‌ای و فیلترهای مختلف و خلاقانه است که امکانات ویرایش ویدیوی مناسبی برای LinkedIn و رسانه‌های اجتماعی دیگر ارائه می‌دهد.

بعد از ویرایش ویدئو، درصورتی‌که می‌خواهید یک ویدیو را از طریق LinkedIn به اشتراک بگذارید، روی زبانه “ویدیو / Video ” درست در زیر کادر ” Share an article, photo, video or idea” کلیک کنید. اکنون، یک ویدیو از رایانه خود انتخاب کنید و آن را بارگذاری کنید. پس از بارگذاری ویدیو، می‌توانید با کلیک روی دکمه “ارسال / Post” آن را به اشتراک بگذارید.

نکته: لینکدین از فرمت‌های MPEG-1، AVI، FLV، QuickTime، ASF، MKV و MPEG-4 پشتیبانی می‌کند و اندازه فایل شما نباید بیشتر از 5 گیگابایت باشد. طول ویدئو نیز از 3 دقیقه تا 10 دقیقه قابل بارگذاری است. نحوه ارسال پست ویدئویی در لینکدین

بیشتر بخوانیم : ارسال سریعتر پیام در لینکدین

نحوه ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شرکتی

به‌منظور ارسال پست متنی، پست تصویری و ویدئویی در صفحه شرکتی لینکدین می‌توانید از روش‌های فوق استفاده کنید؛ تفاوتی در انتشار مطالب در پست شرکتی و شخصی وجود ندارد.نحوه ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شرکتی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها