چگونه یک متن جذاب انیمیشنی در پاورپوینت ایجاد کنیم؟

0
287
چگونه یک متن جذاب انیمیشنی در پاورپوینت ایجاد کنیم؟

استفاده از انیمیشن در پاورپوینت مرسوم است، این نرم افزار قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد و به نویسنده کمک می کند تا از انیمیشن استفاده کند تا خواننده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشید. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه یک متن جذاب انیمیشنی در پاورپوینت ایجاد کنیم.

این موضوع بسیار ساده است و به سادگی می توان به سوال  چگونه یک متن جذاب انیمیشنی در پاورپوینت ایجاد کنیم؟ پاسخ دهیم. در ابتدا باید یک صفحه پاورپوینت را در ابتدا باز کنیم.

برای آغاز این کار باید وارد گزینه Insert شده و دکمه Insert را کلیک کنید. در این بخش می خواهیم کادری که قرار است نوشته در آن قرار گیرد را ایجاد کنیم. از این رو در تصاویر ایجاد شده از بخش Rectangles یک مستطیل انتخاب می کنیم.در این بخش می توانید قالب مورد نیاز خود را پیدا کنید.

پس از انتخاب مستطیل کادر می توانید آن را بچرخانید، کوچک یا بزرگ کنید و آن را مطابق نیاز خود بسازید. حال برای تغییر رنگ کادر باید به بخش Format رفته و گزینه Shape Fill را در قسمت Shape Styles انتخاب کنید. در نوار ابزار کشویی رنگ مشکی را انتخاب کرده و در قسمت Shape Outlineنیز همین کار را انجام دهید. پس از انتخاب این دو بخش می توانید به تغییر اندازه کادر ایجاد شده بپردازید.چگونه یک متن جذاب انیمیشنی در پاورپوینت ایجاد کنیم؟

به فونت نوشتاری خود توجه کنید

حال وقت آن است که در بخش Insert گزینه Text Box را انتخاب می کنیم تا بتوانیم متن ها مورد نیاز خود را تایپ کنیم. برای نوشتن روی قالب ایجاد شده می توانید در هر بخشی که نیاز داشتید کادری ایجاد کرده و در آن تایپ کنید. اطمینان پیدا کنید که فونت شما از قالب انیمیشنی پشتیبانی می کند ما در این بخش فونت Lucida Console را انتخاب کرده ایم.

حال قصد داریم نوشته ایجاد شده را به صورت انیمیشنی در بیاوریم، از این رو به بخش Animations رفته و گزینه Animation Pane را انتخاب می کنیم.در این بخش می توانید قالب انیمیشنی خود را انتخاب کنید از این رو در نوار سمت راستی کلیک کرده و به گزینه های مختلفی دسترسی پیدا می کنید.

حال در این بخش گزینه Effect Options را انتخاب کرده و وارد قسمت جدیدی می شویم که ویژگی های زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این بخش گزینه Animate text را پیدا کرده و روی نوار ابزار آن کلیک می کنیم. در این بخش گزینه By letter را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این گزینه مدت زمان تاخیر در نوشته شده متن برای شما نمایش داده می شود که می توان آن را تغییر داد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها