کابل‌های HDMI ارزان و عالی

0
606

در میان کابل‌های HDMI که در بازار موجود است؛ کابل AmazonBasics یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ این کابل می‌تواند داده‌های Ultra HD 4K را با سرعت 18 گیگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، کابل اچ‌دی‌ام‌آی، یک کابل کاربردی برای انتقال غیر فشرده صدا و تصویر دیجیتال به صورت همزمان است. شما با خرید کابل HDMI می‌توانید صدا و تصویر با کیفیت بالا را به سرعت انتقال دهید. این کابل‌ها از گذشته تا کنون در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با دو مدل از بهترین کابل‌های HDMI با قیمت مناسب آشنا شوید.

بهترین و ارزان‌ترین کابل‌های HDMI

بهترین کابل HDMI: کابل HDMI پرسرعت AmazonBasics

AmazonBasics یک کابل HDMI ارزان، محکم، با سرعت بالا است که با هر منبع تلویزیونی یا ویدیویی UHD 4K کار می‌کند. سرعت انتقال داده در آن حداکثر 18 گیگابایت بر ثانیه است؛ این بدان معنی است که این کابل می‌تواند وضوح موردنیاز تلویزیون فعلی شما یا هر تلویزیونی در آینده، ازجمله Ultra HD 4K و HDR را مدیریت کند. طول آن 3 فوت است. اگر به کابل طولانی‌تری نیاز دارید؛ مدل‌های به طول‌های 6، 10، 15 و 25 نیز در دسترس است. کابل‌های AmazonBasics با طول‌های بلندتر، مطمئناً با وضوح HDK 4K کار نمی‌کنند. این کابل‌های HDMI کمی ضخیم هستند و سخت خم می‌شوند.

یک نمونه دیگر از کابل‌های HDMI: کابل HDMI پرسرعت Monoprice Certified Premium

کابل  Monoprice Certified Premium​​همانند کابل AmazonBasics عمل می‌کند. این کابل نیز دارای سرعت انتقال داده به‌اندازه 18 گیگابایت بر ثانیه است که برای 4K HDR مناسب خواهد بود. در صورت نیاز به کابل‌های بسیار بلند یا کوتاه این مدل مناسب‌تر است؛ زیرا در بین محصولات خود، کابل‌ها با طول و ضخامت بیشتری نسبت به کابل‌های آمازون دارد و همچنین ضمانت مادام‌العمر شامل آن می‌شود. عبارت “Premium Certified” در اسم این کابل به این معنی است که برای فیلم 4K HDR مناسب‌اند. کابل‌های Premium Certified در طول 3 تا 25 فوت در دسترس هستند.

انتخاب یک کابل HDMI مناسب

کابل‌های HDMI بسیار زیادی در بازار در دسترس هستند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند به‌گونه‌ای که شما را متعجب می‌کنند. بررسی این همه برند ضروری نیست؛ زیرا همه این کابل‌ها برای توجیه قیمت خود باید به دو قابلیت دست پیدا کنند؛ که هر دو به‌راحتی در دسترس است.

  1. کیفیت تصویر و یا کیفیت صدا بهتر: این کابل‌ها تنها می‌توانند کیفیت تصویر و صدا را بدون آنکه در آن خللی ایجاد شود؛ منتقل کنند. کابل‌های HDMI گران‌تر هیچ مزیت عملکردی نسبت به کابل‌های ارزان قیمت ندارند. بنابراین تا زمانی که از کابل‌های زیر 2 متر استفاده می‌کنید تمام کابل‌های پرسرعت یا High Speed نیاز شما را رفع می‌کنند.
  2. کیفیت ساخت: نکته دیگر این است که کابل‌های HDMI گران‌تر ماندگاری بیشتری دارد. شما می‌توانید با خرید کابل های اچ‌دی‌ام ای آمازون و مونوپرایس از ضمانت مادام‌العمر آن استفاده کنید. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای کیفیت بدنه و ماندگاری نیست؛ به‌محض خراب شدن یک کابل جدید رایگان بگیرید.
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها