عجیب ترین قانون برای کاربران پلی استیشن پلاس از امروز اجرا می شود

0
1783
عجیب ترین قانون برای کاربران پلی استیشن پلاس از امروز اجرا می شود

عجیب ترین قانون برای کاربران پلی استیشن پلاس از امروز اجرا می شود

کالاسودا- کاربران پلی استیشن پلاس در شهر شیکاگو از این پس موظف به پرداخت مالیات هستند. بدون شک این موضوع عجیب ترین خبر در تاریخ کنسول های بازی خواهد بود. به طور کلی قوانین مالیاتی جدید در شهر شیکاگو کاربران را وادار می کند که پس از هر خرید، مالیات آن را پرداخت کنند؛ این قانون از امروز اجرا می شود.
قوانین موجود در ایالت شیکاگو همواره مورد انتقاد ساکنان قرار گرفته و گاهی اوقات اخباری منتشر می شود که شگفتی خاصی به همراه دارد. یکی از این اخبار ماه های اخیر، مربوط به حواشی مالیات دیجیتالی است.
مدتی پیش خبری از ایالت شیکاگو منتشر شد که نشان می داد تغییرات خاصی درخصوص سیستم مالیاتی این شهر ایجاد شده است. جالب ترین موضوع در این خبر، اضافه شدن نوعی مالیات به عنوان مالیات دیجیتالی است. در واقع از مدتی پیش شهروندان مجبور شدند برای امور بسیاری مالیات پرداخت کنند، در نتیجه اگر کاربران قصد خرید بلیت های اینترنتی یا خریدهای آنلاین داشته باشند، باید مالیات پرداخت کنند. از امروز به این موارد خرید از شبکه پلی استیشن پلاس نیز اضافه می شود. در حال حاضر کاربران علاوه بر خرید و فروش های آنلاین، برای استفاده از سرویس‌های استریمینگ موسیقی، اسپاتیفای و نتفلیکس مجبور به پرداخت مالیات هستند.

عجیب ترین قانون برای کاربران پلی استیشن پلاس از امروز اجرا می شود

کاربران پلی استیشن پلاس در چه مواردی باید هزینه پرداخت کنند؟

بر اساس اخبار موجود از وب سایت USGamer، کاربران پس از هر خرید از استور رسمی پلی استیشن باید 9درصد مالیات پرداخت کنند. این موضوع تنها مربوط به خرید بازی های ویدئویی نمی شود و کاربران برای عضویت یا تمدید اشتراک خود در سرویس‌هایی مانند PlayStation Plus ,PlayStation Now PlayStation Vue ,Playstation Music  و PlayStation Video نیز مشمول این قانون خواهند شد.
با این شرایط کاربران و علاقه مندان این کنسول بازی پرطرفدار باید هزینه ای را برای استفاده از کنسول بازی خود اختصاص دهند. حال باید دید اجرا شدن این قانون چه تاثیری روی کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار دارد. در ابتدای راه از دید بسیاری از کاربران، این موضوع با چالش های زیادی همراه خواهد بود اما به هر حال این موضوع یک قانون محسوب می شود و کاربران موظف به قبول آن هستند.
بسیاری از بازی های ویدئویی قیمتی در حدود 40 تا 70 دلار دارند و پرداخت هزینه هایی جداگانه در حدود 3 تا 6 دلار تاثیر بسیاری روی فروش محصولات این کنسول بازی پرطرفدار خواهد داشت. نکته جالب توجه در مورد این قانون، منحصر به فرد بودن آن است که تا کنون به جز یک مورد در سال 2016 در شهر نیویورک در هیچ شهر و کشوری اجرا نشده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها