کارلوس گوسن چه کسی است و چگونه باعث ضرر 2 میلیارد دلاری سهام نیسان شد؟

0
618
کارلوس گوسن چه کسی است و چگونه باعث ضرر 2 میلیارد دلاری سهام نیسان شد؟

به تازگی خبری تعجب آور در مورد شرکت نیسان و مدیر این شرکت کارلوس گوسن منتشر شده که نشان می دهد سهام این شرکت با سقوط عجیبی همراه بوده است.

کارلوس گوسن چه کسی است؟

کارلوس گوسن یکی از نام های بزرگ در دنیای خودروسازی است که همیشه نامش در این صنعت شنیده می شود. او مدیرعامل شرکت رنو نیسان و عضو هیئت مدیره شرکت میتسوبیشی موتورز است. او به خوبی با بازارهای چند ملیتی آشنا بوده و توانسته شهرت خود را در این زمینه افزایش دهد. شما می توانید توضیحات کامل در مورد کارلوس گوسن را در اینجا مشاهده کنید.

سقوط سهام نیسان

سهام شرکت نیسان موتور حدود شش درصد روز سه شنبه سقوط کرد ، دلیل آن هم دستگیری کارلوس گوسن بوده که باعث شده موج شوک و حیرت را به تمام بخش های صنعت خودروسازی ارسال کند و آینده این شرکت شماره دو ژاپنی را کاملا در دنیا به مخاطره انداخته است.

اظهارات شرکت نیسان در این زمینه

نیسان روز دوشنبه اعلام کرد که آقای گوسن به دلیل عدم شفافیت مالی به صورت رسمی همین هفته اخراج خواهد شد. آقای گوسن همچنین رییس و مدیر اجرایی همکار فرانسوی نیسان یعنی رنو هم بوده است. اخراج گوسن شاید یکی از سری سوال در زمینه های مختلف را در ذهن مخاطبین شکل دهد.سقوط سهام نیسان

اظهارات مدیر نیسان در مورد گوسن

مدیر نیسان هیروتو سایکاوا اعلام کرده است که قدرت زیاد در اختیار آقای گوسن قرار گرفته بود و همین موضوع باعث شد تا رهبری دو شرکت نیسان و رنو با مشکلاتی مواجه شود.

ماموران علاوه بر آقای گوسن به یکی از مدیران دیگر این شرکت یعنی کرگ کلی هم مشکوک شده اند که در زمینه پول شویی به آقای گوسن کمک می کرده است. البته گفته شده همکاری کارمندان شرکت نیسان در این زمینه هم بی دلیل نبوده است و ماموران از آنها بابت این موضوع تشکر کرده اند.

سقوط سهام شرکت های مشترک

سهام شرکت نیسان حدود 5.5 درصد کاهش یافته که این میزان واقعا سقوط دو میلیارد دلاری شده است. سهام شرکت میتسوبیشی هم به دلیل ارتباط با شرکت نیسان سقوط سنگینی داشته است. شرکت میتسوبیشی هم اعلام کرده تا هفته آینده آقای گوسن را اخراج خواهند کرد. سهام شرکت رنو هم حدود 8.4 درصد در روز دوشنبه سقوط کرده است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد این خبر در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها