کاهش علاقه مندی به گوشی های هوآوی

0
271
تحریم شرکت هوآوی توسط آمریکا باعث کاهش محبوبیت این نشان تجاری و افزایش محبوبیت شرکت های سامسونگ و شیائومی شده است.

تحریم شرکت هوآوی توسط آمریکا باعث کاهش محبوبیت این نشان تجاری و افزایش محبوبیت شرکت های سامسونگ و شیائومی شده است.

تحریم شرکت هوآوی مشکلات زیادی را برای این شرکت بوجود آورده است مخصوصا در حوزه فروش گوشی های جدید در جاهایی که این برند بسیار قوی و شناخته شده است.

به گزارش رویترز، وبسایت PriceSpy که مخصوص مقایسه بین محصولات می باشد تغییر آشکاری در میزان علاقه مندی کاربران به این برند مشاهده کرده است.

“این فقط غول های تکنولوژی و ارائه دهندگان شبکه نیستند که از همکاری با هوآوی امتناع می کنند. در چهار روز گذشته میزان علاقه مندی به گوشی های هوآوی در بریتانیا نسبت به هفته قبل از آن نصف و در کل جهان 26% کاهش داشته است”

سایت PriceSpy رفتار کاربران در فنلاند، فرانسه، نروژ، سوئد و بریتانیا را تحت نظر داشته است. در حالی که این تحریم ها به شدت بازار فروش هوآوی را تحت تاثیر قرار داده است و آینده گوشی های این برند را با ابهام مواجه ساخته است،به نظر می رسد شرکت های سامسونگ و شیائومی این خلاء را پر کرده اند.

در همین گزارش که شرکت PriceSpy آن را منتشر کرده آمده است در طی همین مدت علاقه مندی به برند سامسونگ 13% و به برند شیائومی 19% بیشتر شده است.

هوآوی از همین الان تاثیر تحریم های ایالات متحده را احساس کرده است، بیساری از توزیع کنندگان در جهان و آمریکا ارتباطشان را با این شرکت قطع کرده اند هرچند که این شرکت تا تاریخ 19 آگست اجازه همکاری با تامین کنندگان آمریکایی را دارد.

تحریم هوآوی

دیروز، دونالد ترامپ اعلام کرد همچنان امکان برداشتن تحریم شرکت هوآوی وجود دارد به شرط اینکه دو کشور آمریکا و چین به یک توافق جدید تجاری دست پیدا کنند.

هرچند ممکن است این توافق حاصل شده و تحریم هوآوی برداشته شود اما همین الان هم اگر این کار انجام شود با توجه به مشکلات بوجود آمده برای این شرکت، هوآوی راه دراز و سختی برای رسیدن به جایگاه فعلی اش پیشرو دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها