کاهش فروش ساعتهای هوشمند در جهان

0
7651

موسسه GlobalData پیش بینی کرد عرضه جهانی ساعتهای هوشمند امسال به خاطر کروناویروس تا 9 درصد کاهش داشته باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون ارنا، «تینا دنگ» تحلیلگر ارشد در موسسه GlobalData می‌گوید بازار ساعت هوشمند در مقایسه با ابزارهای پوشیدنی در بخش پزشکی در دوران شیوع کروناویروس آسیب پذیرتر شده و امسال درآمد فروشندگان ساعت‌های هوشمند تا 10 درصد دچار کاهش خواهد شد.

به گفته وی اغلب مصرف کنندگان در ساعتهای هوشمند فاکتورهای متفاوت و جذابی نمی‌بینند تا برای خرید اقدام کنند، چرا که اغلب عملکردها روی ساعت هوشمند را روی گوشی هوشمند هم می‌بینند و ضرورتی برای خرید نمی‌بینند.

البته میزان ضریب نفوذ ضعیف این محصول در بین مشتریان نشان می‌دهد که در سالهای آینده فضای کافی در بازار برای رشد وجود خواهد داشت.

در حال حاضر با توج به مسائل بهداشتی، درمانی به وجود آمده وضرورت معالجه، نظارت و پیشگیری از انواع بیماری‌ها پیشرفت در ساعتهای هوشمند برای پشتیبانی از این نوع خدمات و سرویس‌ها ارزشمند تلقی می‌شود.

شخصی سازی درمان، تشخیص زودرس بیماری،پایش از راه دور بیمار، داروگیری و در نهایت ایجا تصمیم بهتر در امر بهداشت و درمان بیماران؛ فاکتورهایی است که تقاضای روزافزون ابزارهای پوشیدنی را نشان می‌دهد و در نتیجه بازار فناوری پوشیدنی در آینده به شدت رشد خواهد کرد.

طبق آمار GlobalData سال گذشته درآمد ابزارهای پوشیدنی بالغ بر 27 میلیارد دلار شد که این رقم تا 2024 به 64 میلیارد دلار خواهد رسید و این آمار نشان دهنده رشد این بازار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها