کرونا فروش موبایل و تلویزیون سامسونگ را کاهش می‌دهد

0
347
LONDON, UNITED KINGDOM - JUNE 4: Detail of the Samsung logo outside the Samsung Experience Store on Oxford Street in London, taken on June 4, 2019. (Photo by Olly Curtis/Future via Getty Images)

سامسونگ انتظار دارد در فصل دوم سال مالی فروش موبایل و تلویزیونش کاهش پیدا کرده، اما فروش مموری بیشتر شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک تایمز، سامسونگ با انتشار گزارش فصل اول سال مالی تاکید کرد با توجه به کروناویروس فروش‌های گوشی و تلویزیون تحت تاثیر منفی قرار خواهد گرفت اما فروش پی سی، سرور و مموری با توجه به دورکاری مردم رونق خواهد گرفت.

گزارش فصل اول مطابق انتظار بوده و سود عملیاتی 6.45 تریلیون وون معادل 5.3 میلیارد دلار بوده است. البته درآمد در مقایسه با فصل گذشته {ژانویه تا پایان 31 مارس} با 7.6 درصد کاهش به 55.33 تریلیون وون {45.3 میلیارد دلار} کاهش پیدا کرد  اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سامسونگ اعلام کرد انتظار افزایش را در فصل آوریل-ژوئن را نخواهد داشت چراکه کروناویروس بسیاری از کسب و کارها را از رونق انداخته و فروش موبایل و تلویزیون را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

از آنجایی که مردم دورکار شده و در خانه کار می‌کنند، لذا درخواست برای تراشه و مموری پی سی افزایش یافته و در این بخش سامسونگ با افزایش فروش مواجه خواهد شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها