چالش 10 سال پیش؛ ترندی برای قدرتنمایی کمپانی سامسونگ

0
506
چالش 10 سال پیش؛ ترندی برای قدرتنمایی کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ وارد چالش 10 سال پیش شد. مدتی است که چالش 10 سال قبل، ترند جالب توجهی شده است و بسیاری از کاربران به این چالش پاسخ مثبت داده اند. روز گذشته کمپانی سامسونگ نیز وارد این چالش شد و تصویری از فناوری جدید خود در کنار محصول  10 سال پیش خود قرار داد که تصویری جالب توجه را رقم زد.

تیم بازاریابی و تبلیغات کمپانی سامسونگ همواره به گونه ای برخورد می کنند که اوج خلاقیت این برند و این تیم پرقدرت را به رخ همگان می کشد. سال 2009 کمپانی سامسونگ گوشی موبایل گلکسی اس را روانه بازار فروش کرد و این محصول یکی از موبایل هایی لقب گرفت که در تاریخ این کمپانی کره ای تاثیر بسیاری داشته است. پس از اعلام گلکسی اس سامسونگ، بسیاری از کاربران انتظار داشتند که سامسونگ گلکسی اس 10 را، که مدتی دیگر روانه بازار فروش می شود، در کنار این گوشی هوشمند قرار دهد اما سامسونگ گوشی هوشمند منعطف خود را در این بخش قرار داد تا به نوعی قدرتنمایی جالب توجهی داشته باشد.

کمپانی سامسونگ چگونه وارد چالش 10 سال پیش شدکمپانی سامسونگ چگونه وارد چالش 10 سال پیش شد

تصویر منتشر شده از این چالش، ویژگی های ظاهری جالبی را از گوشی منعطف سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد. در این تیزر، حاشیه های بالا و پایین این گوشی موبایل نشان داده می شود و در کناره های این محصول نیز حاشیه های بسیار کمی وجود دارد. این گوشی هوشمند که به نوعی گران ترین گوشی موبایل سامسونگ در سال 2019 نیز خواهد بود، بدون شک یک جهش برای کمپانی سامسونگ به شمار می رود؛ مگر اینکه عرضه این گوشی موبایل با مشکلاتی رو به رو شود که پس از مشکلات ایجاد شده در گلکسی نوت 7 تمام کاربران این نگرانی را نسبت به گوشی های جدید سامسونگ دارند.

در این بخش رقابت سامسونگ با کمپانی اپل است زیرا در میان برندهای 10سال گذشته می توان به برند سونی و اچ تی سی اشاره کرد که در حال حاضر در بازار موبایل فعالیت موفقی ندارند و سامسونگ به نوعی قدرت خود را به برند آیفون نشان داده است. به خوبی قابل توجیه است که گوشی های این برند همه ساله تغییرات کمی را از نظر ظاهری دارند و به نوعی تحول بزرگ برند آیفون را می توان گوشی هوشمند آیفون ایکس دانست که یک جهش برای گوشی های آیفون به شمار می رود.

حال باید دید اپل نیز قصد دارد وارد چالش 10 سال پیش شود یا این کمپانی قدرتمند علاقه ای به حضور در این چالش جذاب نخواهد داشت. کمپانی سامسونگ به خوبی این موضوع را در نظر گرفته است که با تمام وجود باید از جایگاه اول خود به عنوان پرفروش ترین برند موبایل دفاع کند، در غیر این صورت بدون شک هواوی می تواند جایگاه این برند مشهور و قدرتمند را در رتبه اول به خود اختصاص دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها