کمک هوش مصنوعی به کامیون داران علیه مشکلات لجستیک

0
478

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به کامیون داران کمک می‌کند تا مشکلات موجود در صنعت لجستیک را برطرف کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، بخش عظیمی از مشکلات زنجیره تأمین بر دوش کامیون دارها است؛ بیش از 70 درصد از کل کالاهای جابجا شده در ایالات متحده یا 10.2 میلیارد دلار در سال گذشته با کامیون حمل شده است.

هوش مصنوعی برای مقابله با مشکلات لجستیک

البته، بحران زنجیره تأمین یک معمای پیچیده با چند پاسخ ساده است. اما Optimal Dynamics، یک استارت‌آپ مبتنی بر هوش مصنوعی که هفته گذشته از یک سرمایه‌گذاری 33 میلیون دلاری رونمایی کرد، به شرکت‌های حمل‌ونقل کمک می‌کند تا مشکلات لجستیکی را با خودکارسازی و بهینه‌سازی عملیات حل کنند.

به عنوان مثال، این راه حل‌ها کمک می‌کنند تا مطمئن شویم فرستنده بارهای مناسب را در زمان مناسب جابجا می‌کند، رانندگان مناسب بار مناسب را به مقصد درست می‌برند و به کمپانی‌ها کمک می‌کند تا به سوالاتی در مورد تجهیزاتی که باید بخرند و تعداد راننده‌های مورد نیاز پاسخ دهند.

حمل و نقل کامیونی پذیرای فناوری هوش مصنوعی است

امروزه به طور فزاینده‌ای، صنعت حمل و نقل پذیرای فناوری لجستیک از جمله هوش مصنوعی شده است. در واقع، ارزش بازار هوش مصنوعی در سراسر زنجیره تأمین جهانی تا سال 2028 به بیش از 14 میلیارد دلار خواهد رسید.

صنعت حمل و نقل بدون هوش مصنوعی با مشکل مواجه خواهد شد

شرکت‌های حمل و نقل باید نوآوری را آغاز کنند و از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بهره ببرند. رقابت بدون هوش مصنوعی برای شرکت‌ها سخت‌تر خواهد شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها