کمک گوگل به توسعه مدیریت دیجیتال لجستیک در افریقا

0
70

گوگل از شرکت تدارکات الکترونیکی کنیایی Lori Systems برای کمک به مدیریت دیجیتال لجستیک در قاره آفریقا حمایت می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بیزینس اینسایدر، این سومین سرمایه‌گذاری گوگل از صندوق 50 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری در آفریقا است که ساندار پیچای در اکتبر 2021 از آن رونمایی کرد.

این حرکت بعد از راه اندازی اولین مرکز توسعه محصولات گوگل در آفریقا و در شهر نایروبی صورت می‌گیرد.

نایروبی پایتخت کنیا شهری است که Lori Systems در آنجا قرار دارد.

این شرکت آفریقایی به گفته فایننشیال تایمز هفتمین شرکت سریع الرشد قاره نام گرفته که از 2017 تاکنون کمک کرده تا بیش از 10 میلیارد دلار محموله در سراسر قاره جابجا شود.

شرکت Lori شرکت تدارکات الکترونیکی است که خدمات لجستیک را دیجیتالی کرده و راه حل‌هایی برای مدیریت موثر محموله‌ها و حمل و نقل به فرستنده ارائه می‌کند.

این شرکت پیشگام در تدارکات الکترونیک در آفریقا با حذف نقاط زائد در طول سفر بار، هزینه کالا را می‌دهد.

اتصال یکپارچه فرستنده به لجستیک، ارائه راه حل به فرستنده برای مدیریت موثر محموله و لجستیک و دیجیتالی کردن کل عملیات حمل و نقل از منبع لجستیک تا اسناد و پرداخت‌ها، همگی توسط Lori Systems به سهولت انجام می‌شود.

نیتین گجریا مدیر گوگل در جنوب سحرای آفریقا می‌گوید منطقه پتانسل زیادی دارد و ارائه نوآوری توسط شرکتهایی مانند Lori می‌تواند قفل‌ها را باز کند.

«اوچه اوگبوی» مدیر Lori Systems نیز گفت:” چشم انداز ما از آینده لجستیک در آفریقا، دیجیتال، مقیاس پذیر و کارآمدتر است که منجر به کاهش 20 درصدی هزینه برای صاحبان محموله شده و همچنین منجربه افزایش دو برابری استفاده از کامیون برای حمل و نقل روی پلتفرم ما شده است.”

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها