کنفرانس ویدئویی در خودروهای تسلاموتورز

0
167

مدیر اجرایی کمپانی خودرو سازی تسلا، ایلان ماسک اظهار داشت که در آینده شاهد ویژگی کنفرانس ویدئویی در وسایل نقلیه تسلا خواهید بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، طبق آخرین گزارش Techcrunch، از زمان عرضه مدل Tesla Model 3 در سال 2017 گمانه زنی‌های زیادی وجود داشت که یک دوربین داخلی در آینه عقب خودرو پنهان شده است که مانیتور آن روبروی کابین تسلا مدل 3 قرار دارد.

به گفته منبع موثق، ایلان ماسک شایعه وجود دوربین را تأیید کرد و اظهار داشت که برای پشتیبانی از برنامه‌های نهایی تسلا این امر وجود خواهد داشت. وی همچنین گفت که جلسات آواز خواندن با ویژگی Caroake خودرو  همچنین نیز موجود است.

اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد که دوربین مخفی می‌تواند به طور خودکار برای ارائه ویژگی‌های شخصی شده استفاده شود و همچنین افراد موجود در وسیله نقلیه را شناسایی کند.

علاوه بر این، این دوربین بعدها برای اموری مانند کنفرانس ویدئویی نیز قابل استفاده خواهد بود. ایلان ماسک در پاسخ به سؤالی که توسط “Tesla Owners Silicon Valley” در توئیتر مطرح شد گفت؛ “مطمئناً کنفرانس ویدئویی به عنوان یک ویژگی آینده” در وسایل نقلیه تسلا وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، ویژگی‌های سرگرمی تسلا، از جمله استریم و بازی‌های ویدیویی Netflix، فقط در صورت بی حرکت بودن وسایل نقلیه قابل استفاده هستند.

ویژگی دیگری که مالکان باید منتظر آن باشند، Mario Kart و Pac-Man است. ایلان ماسک چند روز پیش اعلام کرد که این شرکت در تلاش است تا نسخه تعاملی واقعیت مجازی Pac-Man و Mario Kart را ایجاد کنند که در هنگام رانندگی می‌توان آن را بازی کرد. این بازی‌ها عملاً با واقعیت در تعامل خواهند بود و تجربه لذت بخش تری برای مالکان ایجاد می‌کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها