کوله پشتی شیائومی به زودی وارد بازار فروش می شود

0
653
کوله پشتی شیائومی به زودی وارد بازار فروش می شود

کوله پشتی شیائومی با نام کوله پشتی Bumblebee روانه بازار فروش می شود. Bumblebee یک شخصیت رباتی داستانی از سری ترانسفورمر است و رنگ زرد با نوارهای مشکی دارد. کوله پشتی شیائومی قیمتی در حدود 79 دلار قیمت دارد.

کمپانی شیائومی چند سالی است که با شرکتی به نام Hasbro همکاری دارد، این شرکت صاحب داستان ترانسفورمر است. کوله پشتی شیائومی همانطور که اعلام شد شبیه یک شخصیت پرطرفدار این داستان است. این شخصیت پس از الهام گرفتن الگوی رنگی خود از زنبور عسل با خطوط زرد و سیاه است. کوله پشتی شیائومی در دو رنگ زرد و مشکی روانه بازار فروش می شود. شیائومی هنوز زمان فروش این کوله پشتی را اعلام نکرده است.

کوله پشتی دارای بدنه‌ای جالب و سفت با پوسته دو لایه محافظ مخصوص و طراحی ارگونومیک است، این محصول دارای یک بدنه چند وجهی با انحناهای سخت و فضای داخلی زیاد ۱۶ لیتری و استحکام بالا است.

کوله پشتی با چه ابعادی روانه بازار فروش می شود؟

ابعاد این کوله ۵۳ × ۳۵ × ۱۶ سانتیمتر است و سطح آن از پوششی دولایه با ترکیبی از مواد با قدرت بالا PC و EVA ساخته شده است. در این کوله پشتی یک زیپ پنهانی وجود دارد و بندهای شانه نیز با پنبه‌ پر شده اند. ابعاد این کوله پشتی به نوعی است که می توان یک لپ تاپ 15.6 اینچی را نگه دارد. این کوله پشتی دارای جیب های مختلفی است. در این کوله پشتی بخش های دیگری وجود دارد که قابل جدا شدن هستند و طراحی شده‌اند تا نیازهای ذخیره سازی مختلف را برآورده کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها