دانلود ها

بازار هند، گزارش مالی سه ماهه سوم شیائومی را پربار کرد

شیائومی رکورد تخمین عملکرد سه ماهه سوم خود را زد. این تولیدکننده چینی  ماه سپتامبر را با سود 312 میلیون یورویی خود به پایان رساند که گام بزرگی برای این شرکت در مقایسه با سه ماهه سوم 2017 برداشته است. درآمد شیائومی در سه ماهه سوم سال 2018، به 6 میلیارد یورو رسانده است.

فروش بالا در گزارش مالی سه ماهه سوم شیائومی

این بازه مثبت مالی به سبب عملکرد برتر این برند در بازار هند به دست آمده است، جایی که فروش گوشی های این برند بسیار بالاست. شیائومی در سه ماهه آغازین سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را از آنِ خود کرده است و به خوبی در حال تاختن در این بازار است. برند چینی شیائومی که تقریبا می ‌توان گفت یکی از برند های نوپا و تازه تاسیسی است که این روزها توانسته است با ارائه محصولات تکنولوژی با کیفیت و تقریبا ارزان، جای پای خود را به خوبی در بازارهای متعدد جهان محکم کند و با سایر رقبای قدرتمند خود به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

بازار هند سبب سود بالای شیائومی شد

حالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ با وجود کاهش سهم شیائومی در بازار اما همچنان این برند در صدر پرفروش ترین و محبوب ترین برند موبایل هند قرار دارد و توانسته از سامسونگ در این قضیه پیشی بگیرد. اکثر برندها در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ شاهد کاهش سهم بازار بوده ‌اند و و در این میان برندی با نام میکرومکس سهم زیادی را جذب کرده است. این در حالی است که شیائومی تنها یک درصد سهم خود را از دست داده است اما سامسونگ با افت حدود ۶ درصدی همچنان در رتبه دوم بازار موبایل هند قرار دارد. بنابراین بازار هند همچنان تحت سیطره شیائومی است و این برند به موفقیت و سود زیادی در این بازار رسیده است.

شیائومی برای موفقیت خود برای بازار اروپا نیز برنامه هایی دارد و این کار را با ورود به بازار انگلیس آغاز کرده است. اما تحلیلگران انتظار ندارند که سود در اروپا به زودی افزایش پیدا کند. در حال حاضر شیائومی گوشی های هوشمند همراه با حاشیه قیمتی پایین عرضه می کند که سهم بازار زیادی را در دنیا دارند که می تواند سود زیادی را نیز متعاقب آن در اختیار این شرکت قرار دهد.  نظر شما در این مورد چیست؟ آیا به نظر شما شیائومی می تواند در بازارهای آمریکا و اروپا موفق شود؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

8 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

1 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

2 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

4 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش