گسترش فعالیت Maersk در آسیا با معامله لجستیکی 3.6 میلیارد دلاری

0
195

روز چهارشنبه غول کشتی‌رانی کانتینری Maersk با خرید LF Logistics در هنگ کنگ به مبلغ 3.6 میلیارد دلار در یک معامله نقدی متعهد شد که صدها انبار در آسیا اضافه کند و فعالیت خود را گسترش دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از reuters، این معامله یکی از بزرگ‌ترین معاملات Maersk تا به امروز است.

سورن اسکو، مدیر اجرایی مرسک در یک کنفرانس تلفنی گفت: “امروز ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا از آسیا نیز با ما در ارتباط باشند و روی رشد بلندمدت کمپانی در آسیا و دسترسی بهتر به مشتریان آسیایی سرمایه گذاری خواهیم کرد.”

هزینه‌های بالای کانتینری در دوران همه‌گیری، کمپانی‌های بزرگ کشتی‌رانی را ثروتمند کرده و باعث شده است مرسک و رقبای آن از جمله CMA CGM و شرکت کشتیرانی مدیترانه (MSC) دست به معاملات بزرگ‌تری بزنند.

حال Maersk بزرگ‌ترین معامله‌ی دوران کاری خود را با خرید LF Logistics انجام می‌دهد.

LF Logistics با شبکه‌ای از 223 انبار، از جمله 49 انبار در چین، و حدود 10000 کارمند در 14 کشورهای آسیایی، در بخش خدمات زمینی مانند انبارداری و حمل و نقل به بیش از 250 مشتری جهانی دسترسی دارد.

مرسک قصد دارد با دو برابر کردن درآمد و رساندن آن به 2 میلیارد دلار و سود عملیاتی 500 میلیون دلاری در چهار سال، سودهی LF Logistics را افزایش دهد.

با این قرارداد، Maersk مالک 549 انبار در سراسر جهان می‌شود و ظرفیت انبارها را تا 40 درصد افزایش می‌دهد. با این اوصاف Maersk هفتمین شرکت بزرگ لجستیک جهان پس از UPS (UPS.N)، DHL و Kuehne+Nagel (KNIN.S) خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها