گلکسی نوت 10 سامسونگ با 4 لنز دوربین وارد بازار فروش می شود

0
993
گلکسی نوت 10 سامسونگ با 4 لنز دوربین وارد بازار فروش می شود

گلکسی نوت 10 با چهار لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود. بر اساس  اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را با شش لنز دوربین در اختیار کاربران قرار دهد، حضوراین شش لنز می تواند تاییدی برای قدرت این گوشی هوشمند در بخش دوربین در نظر گرفته شود.

این موضوع به طور رسمی از طرف سامسونگ تایید نشده است اما به نظر می رسد، گلکسی نوت 10 با همین شرایط وارد بازار فروش شود زیرا تاکنون هیچ واکنش منفی از طرف کمپانی سامسونگ در این مورد اعلام نشده است. به نظر می رسد لنز های اصلی گلکسی نوت 10 به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و در بخش دوربین سلفی نیز شرایطی مانند اس 10 پلاس به وجود خواهد آمد، البته این موضوع را باید در نظر گرفت که حفره صفحه نمایش برای لنز دوربین سلفی کوچکتر خواهد شد.

گلکسی نوت 10 مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود؟

بر اساس اخبار موجود این گوشی هوشمند با کد مدل SM-N975F وارد بازار فروش می شود، نکته جالب توجه در مورد این کد عدد 5 است، تمام پرچمداران سامسونگ با رقم آخر صفر وارد بازار فروش می شود و این شرایط در مورد گلکسی نوت 10 صدق نمی کند، از این رو می توان احتمال داد که این عدد برای نسخه مجهز به اینترنت نسل پنجم این گوشی هوشمند پرچمدار است.

جال باید دید سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10 را در دو مدل روانه بازار فروش کند و نسخه گران قیمت آن مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود یا تنها یک مدل برای گلکسی نوت 10 با اینترنت نسل پنجم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها