گلکسی واچ اکتیو 2 از برنامه‌های رسمی توئیتر، یوتیوب و گوگل ترانسلیت پشتیبانی نمی‌کند

0
910
گلکسی واچ اکتیو 2

چند ماه پیش سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 باقابلیت‌های کاربردی و ارتقا یافته رونمایی کرد. اما این ساعت هوشمند از برنامه‌های رسمی توئیتر، یوتیوب و گوگل ترانسلیت پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون‌آرنا، بعد از رونمایی اخیر سامسونگ از Galaxy Watch Active 2، این ساعت هوشمند با قابلیت‌های ارتقا یافته‌ای مانند بهبود ردیاب‌های سلامتی، ارتقا آپشن های اتصال، برنامه‌های محبوب و سازگار با صفحه‌نمایش و سیستم‌عامل Tizen و … به فروش رسید. اما به طرز عجیبی کاربران بعد از استفاده از این ساعت هوشمند متوجه شدند؛ برنامه‌های رسمی یوتیوب، توئیتر و گوگل ترانسلیت در آن نصب نشده و پشتیبانی نمی‌شود؛ حتی این برنامه‌ها در فروشگاه گلکسی نیز وجود نداشتند.

گلکسی واچ اکتیو 2

البته بهتر است منتظر راه‌اندازی این برنامه‌ها در گلکسی واچ اکتیو 2 نباشید؛ زیرا این شرکت به‌تازگی از برنامه‌های مشابه ارائه‌شده توسط شرکت TecAce رونمایی کرده است که به‌جای توئیتر، یوتیوب و گوگل استفاده می‌شود. در این راستا برنامه‌های با نام ” Watch Viewer for YouTube”، ” Watch Viewer for Twitter” و ” Watch Translator” برای استفاده از یوتیوب، توئیتر و گوگل ترانسلیت در دسترس هستند.

بنابراین اگر هنوز هم منتظر برنامه‌های رسمی YouTube، Twitter و Translate برای Galaxy Watch Active 2 هستید؛ ناامید می‌شوید. شما تنها می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث TecAce که توسط سامسونگ تأییدشده‌اند؛ استفاده کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها