گوشی‌های هوشمندی که اکتبر رونمایی می‌شوند

0
79

خوب، ما در هفته‌ی اول ماه اکتبر هستیم و طبق گفته‌ها قرار است گوشی‌های هوشمندی از برندهای OnePlus، Google، Honor، Realme، Motorola، iQOO و … عرضه شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizmochina، در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی‌های عرضه شده در اکتبر 2021 حرف بزنیم.

گوشی‌های هوشمند در اکتبر 2021

وان پلاس 9RT

انتظار می‌رود وان پلاس یک گوشی هوشمند جدید به بازارهایی هند، مالزی و دیگر مناطق آسیایی عرضه کند. این دستگاه OnePlus 9RT نام دارد. تاریخ رسمی عرضه اعلام نشده؛ اما شایعات نشان می‌دهد که این گوشی در 15 اکتبر عرضه شود.

گفته می‌شود OnePlus 9RT دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. انتظار داریم از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی بهره مند شود. در حال حاضر، چیپست تأیید نشده است، اما می‌توان انتظار یک پردازنده‌ی میان رده با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را داشت. این گوشی از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوگل پیکسل 6

سری گوگل پیکسل 6 یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار است. این گوشی ممکن است در اواسط یا پایان اکتبر سال جاری عرضه شود.

انتظار می‌رود پیکسل 6 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز باشد. در حالی که Pixel 6 Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی QHD+ 120Hz است.

Realme GT Neo 2

Realme گوشی هوشمند GT Neo 2 را در سپتامبر در چین معرفی کرد و انتظار داریم این گوشی در اکتبر در هند عرضه شود.

Realme GT Neo 2 دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED با رزولوشن+ HD+ است. دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن به کار گرفته شده است. این گوشی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 SoC با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

ایسوس 8Z

ایسوس در ماه می، از Asus Zenfone 8 در بازار جهانی رونمایی کرد. ایسوس به طور رسمی تأیید کرد که این گوشی به زودی با نام متفاوت Asus 8Z وارد بازار می‌شود.

انتظار داریم Asus 8Z دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن+ HD+ باشد. این دستگاه دارای دوربین دوگانه‌ی 64 مگاپیکسل و سنسور ثانویه 12 مگاپیکسل است. گفته می‌شود که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

Tecno Camon 18

سازنده تلفن چینی Tecno سری Tecno Camon 18 را در بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. با این حال، تاریخ دقیق مشخص نیست.

مهم‌ترین ویژگی در سری 18 Camon دوربین است. Tecno Camon 18 دارای یک تثبیت کننده شبیه به Gimbal است و از قابلیت بزرگنمایی چشمگیری برخوردار است. این دستگاه دارای زوم 60 برابر با پشتیبانی از فناوری AI TAIVOS خواهد بود و از چیپست MediaTek Helio G96 استفاده می‌کند.

iQOO Z5x

iQOO Z5x به زودی در بازار چین عرضه می‌شود. این شرکت هیچ جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرده است.

به تازگی این گوشی هوشمند با شماره مدل V2131A در لیست کنسول Play Google ظاهر شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پانچ دار با رزولوشن+ HD+ است و با پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 900 و 8 گیگابایت رم همراه است.

آنر 50

آنر سری Honor 50 را در ژوئن امسال عرضه کرد، با این حال، خارج از چین در دسترس نبود. اکنون آنر آن را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

Honor 50 دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی برای عکسبرداری ماکرو و سنسورعمق در آن به کار گرفته شده است. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 778G و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

Moto G31

این گوشی طبق انتظار در ماه اکتبر عرضه می شود و دارای یک صفحه نمایش با حفره‌ی پانچ و دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی است. به احتمال زیاد این گوشی دارای یک باتری 4850 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 10 وات است.

JioPhone Next

JioPhone Next قرار بود در ماه سپتامبر در بازار هند عرضه شود. اما این اتفاق رخ نداد. حال شایعات حاکی از آن است که این گوشی در پایان اکتبر عرضه می‌شود.

JioPhone Next دارای یک صفحه نمایش HD+ و نسخه Android 11 Go است. این گوشی از پردازنده Qualcomm 215 Mobile Platinum با 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند. علاوه بر این دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی OmniVision و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها